Zimní výlet na Hukvaldy

By 9:02 ,

Takové to, když úplně zapomenete, že máte ve foťáku spoustu fotek, které chcete publikovat :D A tak si uděláme Silvestra o víc jak dva týdny později :D

Dnešní článek bude na téma - jak jsme poslední dobou výletovali :D
To, že jsem absolutní milovník zvířat, asi říkat nemusím - to se už o mně ví...
Naše první ofiko rande s Lukem proběhlo v Zoo, když mám stres, jedeme do Zoo, když máme dobrou náladu, jedeme do Zoo a usmiřovat se tam taky jezdíme :D Je to takový náš druhý domov:) Někdo chodí čučet na obrazy do galerií, my chodíme koukat na lenochody, jak baští :D
Do budoucna si chci pořídit mývala Maxe, osmáky degu Chucka a Charlieho, lenochoda Břéťu, kočku Santiaga a kdo ví, co ještě...takže kam jsem zavítala předposlední den v roce? Ano..do zimní Zoologické zahrady do Ostravy. Procházka příjemná...ale něco tomu chybí.Většina zvířat tam není, ty co tam jsou, tak spí nebo jsou někde schovaní. Takže teď už nezbývá, než počkat na jaro a jít očumovat pány Nandu a Emu jakmile vysvitne trochu toho slunka!


A jak takový Zoologická zahrada vypadá, když se venkovní teploty pohybují okolo nuly?





Vzhledem k tomu, že Silvestra jsme strávili v rádiu, kde jsme byli na každoroční velké rádiové párty (pamatuju si, jak jsem to loni sledovala na webce a říkala si, jak musí být super, tam být...letos se mi splnil sen a byla jsem toho součástí!), nějak nás večerní párty nelákala, a i když jsme měli pár vytipovaných akcí, na které jsme byli pozvání, nakonec jsme Silvestra strávili ve dvou...a víte co? Bylo to super! Asi jsme už oba potřebovali na chvilku vypnout, zavřít se pryč od lidí a být spolu zase chvilku sami a hrát Sázky a dostihy (tak schválně, kdo tu hru miluje tak jako já?)

Ono se stejně na párty chodí opíjet a seznamovat se s novými protějšky. Po pár panácích jsou všichni krásní a ještě víc přítulní, že ano..takže novoročním polibkem s někým neznámým to určitě nekončí...končí to ranním hlavobolem, a vyděšeným pohledem na to, kde/u koho/v jaké poloze jste se probudili :D Třeba já se tak jednou probudila na zemi, ležela jsem na obrovském plyšovém sobovi, na sobě jsem měla plesové šaty, v ruce jsem držela fén a na hlavě mi trůnila korunka. Vedle ležel  kámoš, v poloze "objímám mísu s čipsama a jeho silueta byla posypána popcornem. Na křesle spala kámoška s obrovským nápisem "JUSTIN BIEBER" přes obličej a hrudník. No a na posteli pak leželi pod jednou peřinou dva další kámoši..a měli jste vidět ten vyděšený výraz, když se probudili a byli nazí :D Ačkoliv to byla párty ve vší počestnosti, některým jsem to ještě stále neřekla, a tak stále žijou v domnění, že byli účastníky určitých nevhodných aktivit :D Haha...






Prvního ráno!


No a abychom taky něco udělali pro své zdraví, tak poté, co jsme prvního ráno vystřízlivěli, vydali jsme se na Hukvaldy...Ten den bylo hrozně pěkně, takže se dalo i fotit, což pro nás, instagramové blázny, bylo úplně ideální! Fotek milion - navíc to světlo nemělo chybu...a vzhledem k tomu, že já jak nadšený japonský turista neustále zastavovala a něco fotila, ani jsem nepostřehla, že jsem došli na místo - takže jsem úspěšně zdolala kopec a moje fyzička lenochoda v posledním tažení, si toho ani nevšimla :D asi začnu chodit na hory častěji - a s foťákem v ruce se ani moc nezapotím :D


Btw: Vidíte? Pořídila jsem si svoji ofiko první sportovní zimní bundu!!! Jsem z ní naprosto paf...navíc mě motivuje ke sportovním výkonům - třeba k tomu projít celý obchoďák jen abych si mohla koupit vaničku rajčat :D 
Pro příště si pořídím i sportovní boty a nechám doma kabelku (jako sorry, ale kam jsem měla dát klíče, peníze, mobil, foťák, tisíc balzámů na rty, kapesníky, 10balení žvýkaček, prskavky, láhev se zamrzlou vodou a čtyři prázdné obaly od sežraných musli tyčinek? :D )

















You Might Also Like

1 komentářů

  1. Dostihy a sázky miluju! Dokážeme to hrát s rodinou celý den. :D Jinak krásné fotky. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat