Escada Summer festival [Recenze]

By 13:00 ,

Vůně léta a podzimu.

Co je pro vás letošní vůně léta a podzimu? Stejně jako každý rok, tak i letos jsem propadla limitce Escada. Tentokrát květinovo-ovocné Summer Festival.

Jedná se o lehkou toaletní vodu, která je úplně ideální na všechny ty pařáky, ale i teplé babí léto či podzim, kdy na léto stále vzpomínáte a tajně doufáte, že se brzo vrátí. Já se přiznám, že letní vůně používám i v zimě, protože mě baví léto přivolávat a opakovat si ho. Navíc se řídím u parfému náladou a ne ročním obdobím. 

Escada Summer Festival

Toaletka je dostupná v několika velikostech, já si na Notino objednala největší balení - tedy 100 ml. Má červeno-růžový obal a tradiční, ale vcelku praktický "escada tvar" s obtiskem rtů na flakonu. Vůně vychází na nějakých tisíc korun.

Složení: 
Hlava: třešňový květ, led
Srdce: jasmín pravý (arabský)
Základ: Santalové dřevo
Druh vůně: ovocná, květinová

Escada Summer Festival


Summer festival je inspirovaná letním festivalem Coachella, proto je velmi lehká, svěží, jemná, nebolí z ní hlava ani nemá žádný ostrý podtón, který by byl pro vůni charakteristický, ale  zároveň by byl až příliš silný. Vůně mi přijde hodně povědomá, určitě má podobný základ jako nějaká z minulých limitek (měla jsem všechny:) Jsem  zkrátka velký fanda těchto lehkých vůní). Co se týká výdrže, je průměrná, ale od Escady nečekám, že bude vonět celý den. Žádná z minulých vůní nebyla držák. který by vydržel vonět až do večera. Zkrátka se jedná jenom o toaletku, navíc ovocnou a hodně lehkou. 

Vůně se mnou letos procestovala velkou část světa, protože je to přesně ten typ vůně, co s sebou vozíte v kufru na dovolené a užíváte si, že ji na sebe kdykoliv můžete šplíchnout a nikdy se vám nezprotiví ani vám nezačne vadit. 

 Escada Summer Festival


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, kombinace třešňové květu s jasmínem zní opravdu jako dobré nejen letní kombo. S vůněmi od Escady nemám zkušenosti, ale musím uznat, že svým článkem jsi mě zaujala.

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Ovocné vůně mám ráda. Navíc se mi tu líbí i flakonek.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat