Podzim & chill

By 9:13

Podzim. Máte rádi podzim? A pokud jo, co je podle vás na něm to nejhezčí?
 
Já na jednu stranu miluju dlouhé procházky, když je to všude krásně barevné (a nemrznu jak ratlík -  takže vlastně procházky v září nebo v mimořádně teplém říjnu :), na druhou stranu se nedokážu smířit s tím, že je pořád tma a vlhko. Co je ale na podzimu nejlepší, teda aspoň pro mě, je, že najednou máte milion výmluv, proč nikam nechodit a proč si doma užít pořádnej relax, svíčky, vanu, Netflix a chill... Obzvlášť letos.
Vzhledem k tomu, že jsem hroznej milovník věcí, hlavně těch tématických, dneska mrkneme na novinky, které se u mě doma objevily, a které mě mají naladit na atmosféru konce roku.



Značku Barry M určitě nemusím představovat. Už jsem o ni psala tolikrát, že už vám musí být jasný, odkud vítr vane. Ideální podzimní vychytávkou je tato dvojka na rty - Lip scrub a Lip rehab. Obojí seženete na Notino.  Scrub používám vždycky večer, má nádhernou mangovou příchuť, je sladký a za těch několik měsíců používání se mi fakt osvědčil, protože pomáhá s popraskanými a suchými rty. Skvělej parťák do kabelky je pak i Lip rehab - tedy balzám na rty, který má vyživit suché rty. Tohle combo mi hodně pomohlo v době, kdy se zase vrátily roušky a můj obličej na to nebyl úplně připraven. 


Korika

Na co nesmíme zapomenout, jsou plátýnkové masky na obličej. Zatímco dřív jsem plátýnka nemohla vystát a raději jsem používala klasické masky, teď na ně nedám dopustit. Proč? Protože lenost. U plátýnka se už o nic nemusíte starat. Jenom ho dáte na obličej a po cca 20 minutách sundáte. Miluju chladící hydratační masky a letos jsem si oblíbila dvě značky- Mizon & Korika.  Korika má hned několik řad, já mám od ní nejraději řady Natur Beauty a Sci Beauty. Není nad to na sebe plácnout masku, vzít si knihu a odpočívat.


Na jaře během karantény jsme se všichni přesvědčili, že bez kadeřníka to není vončo. Vlasy ztrácí tvar a odrosty svítí na míle daleko. Na jaře mi dělala společnost měděná maska Davines, kterou jsem doplňovala zrzavý nádech vlasů, teď jsem přišla na něco ještě lepšího. A to tuhle barvící masku Maria Nila. Masku seženete na Notino, je dostupná v několika odstínech (levandule, sytě růžová, hnědá, broskvová...). Já sáhla po Cherry Red, která se chytá krásně do růžova. Masku stačí aplikovat na cca 3-10 minut, smýt a nová barva vlasů je na světě :) Pro začátek ale doporučuju počkat jen ty 3 minutky, abyste věděli, jak vám chytne :)


Na co člověk nesmí zapomínat ani když je doma a nelíčí se, je správné čištění pleti. Tahle Garnier Aloe Vera mě zaujala svou barvou obalu :) (nikdy mě nepřestane fascinovat, jak snadno se nechám nalákat na nákup :D ). Řada je určená všem typům pleti, včetně té citlivé. A výsledky? Nejlepší výsledek měl můj přítel, kterému se díky pravidelnému čištění pleti změnil obličej z puberťáka (díky roušky!) na pleť bez jediného pupínku. Takže u něj fakt vidím, že čištění má smysl a Aloe řada funguje skvěle! 



Co by to bylo na podzim bez svíček, že jo. A tak celou řadu svých nákupů a úlovků ukončím svou první velkou Yankee Candle svíčkou s vůní Sugared Bloosom, která voní sladce, ale ne přeslazeně a je snad nespotřebovatelná. Možná už trošku chápu, co všichni na těch YC svíčkách mají....

 
Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Nějaké masky Korika mám doma, tak se na ně těším a Yankee Candle je prostě láska :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Plátenné masky teda vobec nemusim, ale tieto vyzeraju celkom lákavo.
    A eše ma velmi zaujal ten Lip Rehab..

    OdpovědětVymazat
  3. Garnier mám moc ráda. S korikou ještě žádné zkušenosti nemám a co se týká těch barvících masek, tak o tom slyším poprvé.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat