Novinky Gabriella Salvete

By 8:00 , ,

To si tak spím, když najednou někdo zvoní. Nikdy na nás nikdo nezvoní! Je ráno. Vyběhnu ke dveřím a tam kurýr. Prý mi veze balíček. Zvláštní, nic jsem nečekala. Poprvé vážně oceňuju, že mám doma roušku, protože ty rozležené vlasy, pomačkaná noční košilka a zalepené oči nejsou něco, co bych chtěla veřejně ukazovat a spojovat se svým obličejem... Natáhnu kabát, nasadím roucho a běžím....


Co mi přišlo? Neočekávaná krabička novinek Gabriella Salvete, která obsahuje 7 produktů, takže se pojďme na ně podívat!
 
Jestli je něčím Gabriella Salvete pověstná, tak to jsou laky na nehty. Všichni je známe a všichni je milujeme. A ty 4 nové odstíny - Pearl pink, Mystic nude, Carmine a Passion fruit jsou skvostné. Pearl pink a Passion fruit v sobě obsahují třpytky, ostatní dvě barvy jsou matné.
GS laky by měly na nehtech vydržet - přece jenom jsou "Longlasting". Mně vydrží cca 2 dny (takže pro mě bohužel klasika. Nemám moc kvalitní nehty, a i když se snažím je správně vyživovat, žádnej lak mi nevydrží víc jak 3 dny). Laky poměrně rychle schnout a kryjí v klasických 2 vrstvách, ale tady záleží na odstínu.


Co na GS nejvíce miluju já, jsou štětce. Doma jich mám hned několik a nedám na ně dopustit. Mají velice příjemné měkké štětiny, nedělají fleky, dají se snadno vyprat a dobře se s nimi pracuje. Nově teď Gabriella přišla se štětcem na make-up, který je taky moc příjemně jemňounký. A hlavně - nedělá na obličeji takové ty ošklivé tahy štětinami. Pokud tedy hledáte fajn štětce, za příjemnou cenu a nechcete investovat do Real Techniques, které se cenově pohybují daleko výš, Gabriella Salvete je příjemná volba za pár korun.


A pak tady máme dvě paletky -  paletu očních stínů Palette 16 Shades, která je mix teplých a studenějších barev. A má v sobě jak třpytky, tak matné stíny. Najdete v ní jak zlaté, hnědé či zelené barvy, takže se vyřádí opravdu každý. Paletka by měla být vysoce pigmentovaná.


Poslední paletkou je trio tvářenek Rose Trio Blush Palette - je šmrncnutá spíše do růžova, ale podle mého sedne i hnědým a bronzovým typům. Vypadá skutečně krásně a svěže.




Barter spolupráce s Gabriella Salvete
Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Túto značku mám celkom rada, už som si síce dlhší čas od nich nič nezaobstarala, ale momentálne používam diamond priamer.
    Táto kolekcia nie je zlá, ale nič ma neoslovilo natoľko, aby som si to kúpila O:)
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujal štětec, ten jsem ještě žádný od GS neměla.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nejvíce líbí ty laky na nehty. Mají nádherné odstíny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Docela se mi zalíbila paletka očních stínů, mám už tu první tak tahle vypadá taky dobře. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat