Takové ty problémy se zimou

By 8:50

Jestli mě něco na instagramu a na stránkách o módě fascinuje, tak je to fakt, že všechny ty instagramové krásky vypadají dobře i v zimě. I v dvaceti vrstách oblečku jim to sluší, nevypadají jak vyžraní sněhuláci nebo jak v 8. měsíci těhotenství.


Kabát mají ležérně rozepnutý, hezky jim vlaje ve větru, drží tvar, boty mají vždycky čisté, kalhoty parádně zastrčené, nikde se jim nevyhrnuje nohavice. Černý kabát je skutečně černý - a ne chlupatý od všech těch šál, které člověk v zimě nosí  a v čepici vypadají normálně - ne jak kobliha...
A pak přijdu na scénu já. Každý den vymýšlím, co si na sebe obleču, ať vypadám stejně úžasně jako všechny ty influencerky, nicméně všechny moje černé kalhoty jsou černé jen chvilku, protože pak přijdou chlupy, fleky od makeupu a bahno - což jde samozřejmě vidět na míle daleko, že jo. Ležérně zastrčený svetřík vypadá stylově možná v reálu, ale na fotce mi dělá obří pneumatiku (ovšem nepopírám její existenci :D), kotničkové boty jsou krásné jenom když leží v botníku, protože po obutí se mi nějakým záhadným způsobem začnou vyhrnovat nohavice kalhot a skončí někde vysoko nad kotníkama, takže mi při té přiležitosti vykoukne kus nohy, což asi moc stylově nevypadá. Volný svetr s páskem a čtyři další vrstvy budí v lidech otázky, zda nejsem těhotná...a šála? Tu taky neumím uvázat tak, aby vypadala stylově - a hlavně vždycky vlasy zelektrizuje takovým způsobem, že vypadám jak zastřená v zásuvce :D Takže shrnuto, podtrženo..moc zimních fotek nemám..ty co mám, musím z 80% promazat a z těch promazaných se mi líbí tak polovina jedné - a to většinou bud hlava nebo nohy:D uchlácholte mě. Kdo je na tom stejně? :D 

Kalhoty + kabát - H&M, boty - imoda.cz, svetr - Primark, top - Reserved, kabelka - Butik
Tyto hnědé válenky jsou z I-moda.cz. Přesně nějaké takové jsem si chtěl už dlouho pořídit. Jsou to totiž asi jediné boty, které v zimě nenamoknou a není v nich zima.
Vínový svetřík je můj novej úlovek z primarku, kterej jsem vzala asi ve špatné velikosti - štítek slibuje XS, realita odpovídá spíše XL, a tak ho nosím s páskem v pase a vypadá zase jinak než jeho hořčicové dvojče (které mám doma taky).






You Might Also Like

1 komentářů

  1. Hezký outfit :) já mám zimu ráda :) ta crossbody kabelka je boží!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat