Portrétový objektiv

By 9:00

Před měsícem na své narozeniny jsem si udělala obrovskou radost.
Místo další kabelky, rtěnky či jiné kosmetické lásky, jsem si pořídila něco, po čem mé srdce prahne už delší dobu. Ale..vždycky tu bylo nějaké ALE.



Něco, do čeho mi bylo hrozně líto investovat, protože to nebyla zrovna malá částka a já sice ráda nakupuju, ale hrozně nerada najednou vyplajznu několik tisíc :D Hrozně mě bolí každý zimní kabát, dražší boty, telefon i noťas. Miluju totiž pohled na stav účtu, když ty číslice pěkně rostou a já si můžu přestavovat, jak ležím na posteli, ovívám se bankovkami, a pak si do nich skočím šipku (okay, nikdy jsem to neudělala ani jsem k tomu nikdy neměla dostatek prostředků, ale rozumíme si, že jo :D )
Nicméně v tomto ohledu jsem se pro jednou zase rozhodla překonat sama sebe a pořídila si nový objektiv na Olympus - portrétový - 45mm.
Nejprve jsem byla na vážkách, ale už při první fotce jsem se zamilovala. Naprosto♥ Fotí parádně, je skvělej. Fotky mají úplně jinou úroveň a moje oblíbená záliba se může zase o úroveň posunout, protože 45mm je motivace jako blázen. Teď jenom hledám vhodné modelky na "pokusy na lidech" :D

Taky musím podotknout, že novej objektiv v naši domácnosti supluje manželskou poradnu :D
Dámy, nevím, jak vy a Vaši chlapi, ale u nás byla velká spousta hádek zapříčiněna právě focením :D A odlišným pohledem na to, jak má vypadat dobrá fotka. Oba se totiž hrozně rádi necháváme cvaknout a sem tam hodíme i nějakou tu pózičku. Nicméně se nikdy neshodneme na tom, jak to má být foceno. Někdo má deset brad, jiný má kejty široké jako dálnici, jiný má špatně ostřídaný fous (já! Samozřejmě) a někoho zase trápí malý objem vlasového chlupu! Prostě pořád něco. Vždycky to začne nevinně "Zlato, uděláš mi tady fotku?" a skončí to u "Bože, už nikdy nebudu jíst/Já už toho mám jako dost, klidně si sbal věci a běž/Jdeme domů/Tak se se mnou třeba rozejdi, no"... :D
A tak. Nicméně díky tomuto novému dárečku se počet hádek v našem vztahu dost zminimalizoval :D Protože s portrétovým objektivem se to nějak fotí samo :) A asi to má i nějakou funkci redukce brad :D Jen s tou redukcí stehen to zatím moc slavné není :D Musím si asi počkat na nějakou aktualizaci!

Sukně - alliexpress, boty - čas na boty, top - Reserved, Bunda - Calliope, kabelka - Stradivarius













You Might Also Like

3 komentářů

  1. Mně fotí ségra nebo mamka většinou a máme to naprosto stejné :D Hádky!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Heh :D objektiv jako manželská poradna! :D to mě pobavilo :D
    taky by mi tento objektiv nevadil, ale přesně jak říkáš - nechce se mi dát najednou tolik peněz..
    Jinak fotky dělá fakt excelentní ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat