Úlovky z letních výprodejů - oblečení i kosmetika, slevy

By 19:22

Léto je v plném proudu a s ním i výprodeje.

Tak schválně, co jste ve slevách zatím ukořistili?
Já letos vzala útokem Reserved, kde jsem vykoupila kolekci šatů, pak taky H&M, kde si nakupuju halenky a kalhoty. No a nesmíme opomenout ani kosmetiku.
Výprodejů je všude spousta, stačí se jenom pořádně rozhlídnout a vybrat si, co se vám líbí. Nejhorší jsou takové ty unáhlené nákupy, kdy červené cedulky se slevou člověka lákají tak, že si vezme i věci, co nepotřebuje. Například sportovní kraťasy, když nesportujete, boty na podpatku, které si chcete vzít na výlet na hory, kalhoty o číslo menší - že jako zhubnete (hahaha, toto je největší ženská lež). A tak. Díky bohu, že mě život v Praze naučil přemýšlet nad tím, do čeho investuju, jinak fakt nevím, jak bych se přes všechny ty hromady nákupů dostala k posteli :D Letní výprodeje byly zlo už v dobách, kdy jsem žila v Ostravě a Olomouci. A co teprve Praha, že jo. Kde je obchod na každém rohu, stejně jako výdejna kosmetiky.





Kabelku jsem si odnesla z H&M. I když vlastním bezmála 50 kabelek, neměla jsem žádnou, co by nebyla okousaná od mých osmáků degu, zničená nebo dostatečně velká na základní výbavičku na cestu do práce :) A ještě k tomu černá. Z H&M jsem si odnesla taky pár dalších kousků včetně černých šatů, které můžete vidět v článku TADY.





Jak jsem říkala, Reserved jsem vzala útokem a odnesla si hned čtvery nové šaty♥ Růžové jsem dostala od přítele, šedé jsem měla na promoce, dlouhé šedé jsou největší láskou teď, v létě (škoda jenom, že jsem je nesehnala v černé barvě) a zelené byly perfektní - do chvíle, dokud jsem se je nerozhodla vyžehlit. Tímto zdravím díru v šatech! :D





Klasicky jsem taky zaútočila na F&F, kde jsem si koupila tyto topy se spadlými rameny. Já vám nevím - tento střih není ve finále vůbec pohodlný. Pořád se to z ramen posunuje, vyhrnuje...Vypadá to sice krásně, ale jenom když si ho oblečete.
Jaké zkušenosti máte vy?



Nejpohodlnější boty na celém světě jsou tyto kočičí z Reserved, které jsou tak jemné a lehounké, že vůbec nevím, že je mám na noze. Navíc se mnou zvládly už i procházku na Karlštejn a celodenní procházky po Praze.



Z čeho jsem ale úplně na větvi, jsou moje kosmetické novinky od Makeup Revolution. Tuto značku jsem měla ráda tak čtyři roky zpět. Teď jsem ji dala druhou šanci a nemůžu si ji vynachválit.
Rozjasňovací paletku Beyond radiance používám denně - není moc výrazná, netřpytíte se jak pleška pána na sluníčku a je přirozená a ideální na každodenní nošení.
Úžasná je i paletka na obočí Ultra Brow, kterou mám v odstínu Medium do dark - ale bacha, je dost pigmentovaná.

Pokud vás zaujalo něco od MUR, tak neváhejte. Na Notino.cz teď mají pořádné výprodeje




Dobrý kup byla i paletka stínů White chocolate, kterou mi nakonec zabavila mamka. Takže asi tolik k jejim kvalitám - jedno je jisté. Špatnou paletku by mi nevzala :)

No a taky jsem neodolala srdíčkovému bronzeru Summer of Love a rozjasňovačí Godness of love. Oba perfektně pigmenované.



You Might Also Like

14 komentářů

  1. Super věcičky, ty botky jsou úplně cute a paletku White Chocolate mám doma a je super :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké úlovky, líbí se mi to bílé tričko.

    OdpovědětVymazat
  3. S těma topama na ramena máš pravdu..ale oni fakt vypadají strašně hezky, takže jednou za čas se to přežije :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zas jo, no. Přemýšlela jsem, jestli s tím mám problém já - jakoze mám divné ramena, nebo tím trpí všichni, ale tváří se, že je všechno v pohodě :D

      Vymazat
  4. Po shlédnutí tvých úlovků se opravdu taky budu muset vydat do města a něco krásného ulovit, když jsou ty slevy!! Nádherné šaty jsi koupila :) zrovna si nějaké chci na léto pořídit, takže ti děkuji za inspiraci :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Bože, bože, samé nádherné věci :-), ty máš prostě vkus!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní nákupy, hned bych šla lovit také... nicméně já jako nezaměstnaný student, který studentem už nebude s brigádou na poslední měsíc, si šetřím na dovolenou... nákupy možná až pak, jestli něco zbyde :-D Ale jsou to strašný lákadla a ještě takové krásné kousky!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to mi rikej. Nejraději bych vykoupila všechny obchody, ale jakožto nezaměstnaný tvor, nemůžu :D

      Vymazat
  7. Vyčerpávající článek a není tu snad ani jedna věc, která by se mi nelíbila, Kači :) Hoodně u mě vedou ty černé volné šaty z H&M. Ty jsou krásné! A pak ještě ta kabelka, a krajové šaty a ty rozjasňovače! :D Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) vyjmenovala si moje nejoblíbenější kousky :D

      Vymazat
  8. Moc pekné kúsky si si nakúpila. Taktiež veľmi rada nakupujem v H&M-ku, no tentokrát som si zo zliav nič nekúpila. Do Reserved ešte plánujem zájsť, pretože tam je skutočne z čoho vyberať :).

    OdpovědětVymazat