Maybelline - Super Stay [Recenze] - nejlepší matná rtěnka na trhu

By 12:08 , ,

Moje sbírka rtěnek obsahuje snad i více jak 80 kousků. Nejraději mám ty matné - třpytky ani lesky nevyhledávám. Od rtěnky potřebuju, aby něco vydržela, nevysušovala, nedělala žmolky, přežila nějakého toho hubana a nerozpíjela se.

Maybelline - Super stay



Vyzkoušela jsem už tolik rtěnek, že bychom tu byli hodně dlouho, než bych je všechny vyjmenovala, ale žádná nebyla ta správná. Některé nic nevydržely, jiné vysušovaly, další se obtiskávaly...
Pak jsem dostala tip na novinku Super Stay od Maybelline. U nás nebyla dlouho dostupná, a tak jsem si ji  koupila v zahraničí, ale teď už ji seženete snáz.
Na Notino.cz, vychází na necelé dvě stovky.. Sáhla jsem po odstínu Voyager, což je taková hodně sytá tmavší malinová barva. A dále taky pokukuju po odstínu Loyalist.

Rtěnka má 5ml, placatý aplikátor, se kterým se pracuje trošku hůř než s klasickým štětečkem, ale naučit se s ním pracovat zas takový problém není :)
Konzistence není ani tekutá, ani příliš tuhá.

Maybelline - Super stay

U rtěnky stačí nanést jednu vrstvu. Kryje perfektně, je příjemně sytá, nezalézá do vrásek ani se nerozpíjí. 
Na rtech je po nanešení trošku nepříjemná - taková lepivá, ale časem to přejde, popř. stačí rty obtisknout do kapesníčku. Některým možná bude ze začátku vadit, že je rtěnka trošku cítit na rtech, ale žádná hrůza to není. Já si třeba zvykla rychle.

Maybelline - Super stay

Největším kladem této Maybelline rtěnky je její výdrž - vydrží opravdu všechno. Jídlo, pití, hubana, olizování rtů. Pokud nejíte nic extra mastného, večer ji budete odličovat úplně ve stejném stavu jak jste si ráno nalíčily.  Během dne ji nemusíte upravovat. 
Rtěnka navíc nevysušuje, takže ji můžete nosit klidně denně a vaše rty nebudou trpět.  Navíc drží i bez podkladové báze a její výdrž není ohrožená ani když si rty přetřete balzámem na rty.


Pokud sháníte rtěnku, která je skutečný držák, právě jste ji našli. Drží dokonce tak moc, že bez mastného odličovače ji dolů nesundáte. Rtěnka je poměrně levná, věřím, že časem bude i snadněji dostupná a že se k nám dostane i ve více odstínech. 

+ Výdrž!!!!
+ Konzistence
+ Nevysušuje
+ Obal
+ Nerozpíjí se
+ Nezalézá do vrásek

- V současné chvíli dostupnost
- Malý výběr odstínů


Maybelline - Super Stay

Maybelline - Super Stay

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Odstín je naprosto perfektní. :) Takové já ráda.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tá je dokonalá! Milujem matné rúže a aj napriek tomu, že som skôr na nude odtiene, tento je naozaj perfektný a veľmi ti pristane :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat