Jedny Vánoce nestačí

By 18:27

Přiznám se, že letošní Vánoce byly jiný.
A nevím proč...
Byly hrozně pěkné...
Dospělé, ale pěkné...




Je 26.12. a já sedím doma, u počítače, přežraná tak, že sotva můžu dýchat. I když ani to nemůžu. A liju do sebe bylinkový čaj. Prostě miluju cukroví. I když teď ho spíše nesnáším. Však to znáte...člověk to do sebe láduje, i když cítí, že by si potřeboval ublinknout, aby mu bylo lépe a mohl pokračovat :D V této chvíli si trošku připadám jako Jake z dva a půl chlapa :D 

Poslední dobou jsem hrozná lemra. Zanedbávám svoje sociální sítě i blog. Možná proto, že není čas a možná proto, že se mi nechce. Najednou chci věci prožívat, ne je sledovat pomocí zaostřovacího tlačítka. Haha, to zní nějak moc rozumně i na mě :D 
A taky se mi venku nechtějí sundávat rukavice, abych něco cvakla a doma je stále tma. A vlastně mě ani nenapadne jít ven a brát s sebou foťák. Nebýt Luka, který mi kolikrát připomene, že bych měla napsat článek anebo neměla tolik rezignovat na svůj koníček - focení a nebýt mamky, která mě hned po příjezdu domů zaúkolovala, ať ji všechnu vánoční výzdobu nafotím, nejspíše bych letos ani žádné fotky neměla. A upřímně mě to ani moc netrápí. Mám teď svoje období "sral pes" a vyhovuje mi to.

Nejkrásnější kytka od nejlepšího muže♥





Letos jsme první Vánoce slavili v pátek 22., kdy jsem dělala svůj první bramborový salát. V mém případě spíše cibulový salát (poučení pro příště - nebuď lenoch a nakrájej cibuli!!), V našem bytě. S hromadou dárků na komodě a pocitem, že jsem šťastná. Bylo to takové mé splněné přání.
Štědrý den jsme pak oslavili s rodinnou. A vydali jsme se i na procházku, na které jsem testovala svůj novej fitness náramek. A řeknu vám, že i když jsme obešli celou naši vesnici křížem krážem, více jak 6600 kroků jsme nenachodili. Díky bohu za Prahu, kde si těch svých 10tis kroků nahodím hned :D #světovéProblémky






Letos jsem si hrozně užívala i nákup dárku "na míru", kdy jsem nekupovala nějaké nesmysly, ale věci, co ostatní ocení. Ať už knížky, fitness náramky, vtipné houbičky na nádobí, kosmetiku či hromadu infantilních věcí, kterými jsem se trefila do vkusu. Kdo by řekl, že moje babička bude mít největší radost z kolekce "NO DRAMA LAMA" z DMka a mamku potěší houba na nádobí ve tvaru žáby :D
 
A co jsem dostala já? Kromě naprosto vysněného adventního kalendáře od NYX plného rtěnek, jsem pod stromem našla spoustu kosmetiky z Douglasu, parfém Armani - Si Intense, nějaké to oblečení a kabelku ♥, dálniční známku (víte, jak poznáte, že jste staří? nejvíce vás potěší dálniční známka..i když všichni víme, že je hnusná...jak jednou napsala Týnuš Třešničková :D), paměťovku do mobilu, a pak spoustu infantilních věcí podle mého vkusu :D















Doufám, že i vy jste si Vánoce pořádně užili, našli pod stromem nějaký ten fajný dárek (já vím, že Vánoce nejsou o dárcích, ale ten, kdo říká, že ho dárky netěší, pěkně kecá!) a že si i stejně suprově užíjete Silvestra a nový rok!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásné fotky. Jinak s tím jídlem naprosto souhlasím jsem příšerně přejezená a cukroví a bramborový salát chci vidět zase až za rok. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky. Stromeček jste měli krásně nazdobený, hrozně se mi líbí ty mašličky na něm :) a dárečky jsou taky krásně zabalené.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Mas nadherny fotky Kaci :) Vsak co, uzivej si svoje obdobi :D hlavne at jsi tak spokojena

    OdpovědětVymazat
  4. Inak, nikdy mi ani nenapadlo darovať niekomu diaľničnú známku! To musím zmeniť hneď na budúci rok :D je to super nápad.. Inak aj mne môj milý niekedy pripomína, že by som už mala napísať článok..je to aj akási podpora a povzbudzovák :) ♥ vdaka za nich... a ja si tiež vravím, že ked idem nieked do Dublinu, že by som mohla konečne niečo aj cvaknúť..a naposledy som tam bola v utorok a terigala sa aj s fotákom a necvakla som ani jednu fotku :P to musim zmeniť!!

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. :D s tím cukrovím...svatá pravda, ale abych se z toho nezbláznila, řekla jsem si, že žranice je povolená až do konce roku :D A s těma sociálníma sítěma jsem to letos měla taky tak, přes štědrý den jsem na mobil ani pc nesáhla a do teď nemám nějakou potřebu se tam více zdržovat. Je to docela "ozdravné" a připadám si svobodnější. A jsem ráda že sis Vánoce užila :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Máte moc pěknou dekoraci.:)
    Já Vánoce zažila také na více místech, ale na ostatních to probíhalo spíše formou návštěv.
    Ta žába by potěšila i moji mamku :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat