Tesori d'oriente, představení produktu

By 16:00 ,

V sobotu jsem byla na jedné hodně zajímavé blogerské akci.
Byla jsem pozvaná na prezentaci značky Tesori d'oriente a jejich uvedení nové řady na trh.
Celá akce se odehrávala v Asia Temple v centru Prahy vedle Pařížské ulice (prostě velice lukrativní místo) a trvala asi 2 hoďky. Čekala nás prezentace, přednáška o Indii a přírodní medicíně a prezentace jednotlivých produktů. Celkově byla celá akce laděná do asijského stylu a sladěná do posledního detailu.



Na akci bylo pozváno asi 17 slečen a do noty jsem si sedla s Veru, Marky, Charmedkou, se kterou jsme tam tlachaly hodiny! Prostory byly skutečně nádherné. Nejsem milovník Asie, sushi sním, ale nenechávám si o něm zdát, ale byla jsem skutečně nadšená. Všechno bylo sladěno do posledního puntíku. Krásné prostory, chutné a oku lahodící občerstvení a krásně naaranžovaná kosmetika. Jediné, co mě trošku zamrzelo, bylo, že ostatní blogerky působily celkem odtažitě a nepřátelsky. Rozhodně tam nevládla tak milá atmosféra jako na Astrid akcích. Trošku mi přišlo, že se některé slečny povyšovaly. Nevím, jestli jsou tak zběhlé v chození na podobný typ akcí, takže nemají zapotřebí se bavit s někým "novým" nebo co za tím bylo...to je už ale jejich věc ;) 





Veru-life, Life by Peggi a já:)









Značku Tesori d'Oriente znám dobře. několik řad jsme měli doma, ale donedávna jsem měla za to, žese jedná o drahou značku a já nejsem moc velký fanoušek investicí do jiné než dekorativní kosmetiky. Je mi v podstatě jedno, jakou pěnu do koupele mám, jestli je sprcháš značkový a tak. Nejčastěji jsem kupovala Baleu, protože mi voní. 
Co mě ale velmi mile překvapilo, že Tesori je levná a dostupná značka - viz níže. Pochází z Itálie a každá její řada je složená ze sprchového gelu, mýdla, pěny do koupele, parfému....






Vanilková řada


Můj vonící favorit






pro všechny milovníky orchidejí

Nejnovější řada, na jejíž prezentaci jsme byly, se jmenuje Ayurveda, na složení mrkněte na obrázky. Vůně je poměrně výrazná, ale nějak ji nedokážu k ničemu přiřadit. Nic takového jsem doposud doma neměla. A i když jsem na parfémy a toaletky hodně vybíravá, tato mi prostě sedla. Určitě se těšte na recenzi, protože na zkoušení produktů se už fakt moc těším!










You Might Also Like

6 komentářů

  1. no tak to vyzerá ako naozaj krásny event :) určite ste si ho užili s babami :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, já tuto značku vídám v Rossmannu, ale ještě nikdy jsem se neodvážila nějaký výrobek zakoupit :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. To je náádhera a můj sen dostat se na podobnou akci. Škoda ostatních blogerek, holt tady se ukáže pravá tvář těch za obrazovkou. Já tuhle značku znám ale nikdy jsem si nic nekoupila ač několikrát jsem sprcháč s řetězem držela v ruce. Mě je taky celkem jedno jestli je sprcháš takový nebo makový ale ráda zkusím něco jiného. To je super že se tahle značka dostane víc do podvědomí ostatních.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak já myslím, že jsem se k téhle akci už dost vyjádřila na instagramu :D Upřímně vám všem závidím účast na ní, protože mě celkově lákají tyhle kultury, a jak jsi říkala, bylo to dotažené do posledního detailu. Prostě sen :) Rozhodně kouknu po té nově řadě, vypadá, že by to mohla být moje nová láska :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Juuu, nam to slusi :). Odpoledne bylo opravdu moc moc skvely, tak moc jsem si den s Vama uzila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já vždy kolem této kosmetiky procházím a koukám na obaly, nemůžu si pomoci, ale hrozně se mi líbí:D a ještě jestli skvěle voní, stojí to rozhodně za vyzkoušení.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat