Rtěnka NXY Liquid Suede metallic matte [Recenze]

By 13:46 , ,

O moji úchylce na rtěnky už určitě víte.
O moji úchylce na NYX rtěnky taky.
Bojím se počítat, kolik jich doma mám, ale tipuju tak 15.

Nedávno byla na český trh uvedená novinka - voděodolná rtěnka Liquid Suede Metallic Matte. Mělo by jít o klasickou liquidku s tím rozdílem, že odstíny jsou metalické. U nás jsou k dostání ve 12 odstínech. Od růžové, po červenou, tělovou či fialovou.


Cena je  219,-Kč a dají se sehnat buď v Douglasu, přímo v prodejně NYX anebo klasicky na internetovém eshopu. Objem je 4ml, šteteček je plochý a obal úplně stejný jako u Liquidek - recenze ZDE.

Rtěnka poměrně dost vysušuje. Na rtech je to celkem nepříjemné, člověk má takový zvláštní pocit, že ho rty "táhnou". Proto k ní používám bázi od NYXu, která zaručí lepší pocit a řekla bych, že i lepší výdrž. U klasických matných rtěnek používám primer jenom občas, ale u této je vyloženě třeba. Nebudete mít neustálé tendence si rty olizovat.


Rtěnka perfektně kryje, příjemně se nanáší, roztírá se rovnoměrně. Neflekatí ani nijak extra nezalézá do záhybů na rtech. Když se nanese, drží i několik hodin, ALE ze rtů se snáz smyje než klasická Liquidka. Prakticky hned, když se nějak více najíte.

U těchto metalických odstínů je blbé to, že ne každému sedí. Já osobně mám třeba pocit, že vypadám jak diskokoule a s rtěnkou se necítím, ale instagram je plný různých beauty blogerek, kterým rtěnka padne jak prdel na nočník. Často ji kombinuju s klasickou Lingerii, protože se s takovou dávkou třpytek prostě necítím. Možná je to jen výběrem odstínu, který vypadal v parfumerii nádherně a na denním světle mě trošku zklamal, možná nejsem ten metalický typ, možná jen nejsem zvyklá. Nevím. Ze rtěnky moc nadšená nejsem a další odstín si rozhodně kupovat nebudu. Přijde mi, že se nehodí na denní nošení (a to víte, že nosím šílené odstíny - od fialové po rudou) a že je taková nijaká.




Shrnuto, podtrženo:
Rtěnka není špatná, kryje, dobře se nanáší, vydrží. Taky není nějak extra drahá, ALE na mě je moc třpytivá a nepřirozená. Odstín EXPOSED se mi na denním světle příliš nelíbí. Vadí mi, že vysušuje. Třeba k ní jednou najdu cestu, ale teď dávám přednost matným nemetalickým odstínům.




Na recenze dalších NYX rtěnek mrkněte zde:

NYX - Lingerie
NYX - Soft Matte
NYX - Liquid Suede lipstick

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ten odstín vážně není moc povedený

    OdpovědětVymazat
  2. Já nikdy na metalické rtenky moc nebyla, takže tyto me nechávají chladnou :) Ale řekla bych, že na tobě nevypadá úplně nejhůř :) Dokonce ti i sluší :) Ale je to zase něco jiného, než jsem u tebe zvykla :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Metalickou rtěnku ještě nemám, ale o pořízení již přemýšlím, protože na rtech vypadá fakt parádně :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Metalické rtěnky se mi moc nelíbí, já jsem radši na ty klasické. :)

    OdpovědětVymazat