Ahoj, župánková sezóno!

By 10:00 ,

Ahooj:)


Podzim už je tady a nám nezbývá, než se s tím smířit, že jo. Ani pozdní dovolená či topení v bytě na 30°C tento fakt nezmění (nene, já si saunu v baráku nedělám, když jsou naši v práci..nene). Někomu možná studenější počasí vyhovuje, ale já to beru těžce. S příchodem studených dní na mě každoročně padá taková ta studená depka a pocit, že to nejpěknější pro letošní rok skončilo. Je však ale něco, co mi to neoblíbené období vždycky hodně zpříjemní - a to je županová & papučková sezóna.


Jestli je nějaký kus domácího oděvu, který opravdu zbožňuju, tak to jsou župany.  (třeba jsem zjistila, že nevlastním žádné tepláky, ani šustáky..a krom barevných kraťásků ani nic domácího, takže nějak nejsem vybavená na zimu ani na to, být ženou v domácnosti, což v této chvíli jsem :D). Župánků mám doma hned několik - na léto i na zimu, huňáče i ty hezké, na romantický večer u filmu a s vínem (v tomto případě doporučuju spíše černý župan – červené skvrny od vína se blbě perou, stejně jako ty mastné fleky od brambůrků).

Bez čeho se dále neobejdu, jsou papučky. Čím chlupatější, roztomilejší a šílenější, tím lepší:) Jestli máme s mamkou na něco talent, tak je to shánění těch nejšílenějších a nejňuňatějších bačkůrek na světě :D Letos jsem se třeba zakoukala do kolekce Lascana, která přišla s oveččíma botkama♥ Často taky nakupuju v F&F či v H&M, kde pro změnu mají kolekci s Mickey Mousem. A pokud vám infantilnost nic neříká, přidala jsem pár tipů na "dospělácké" kousky z Manga.






You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já se bez papuček neobejdu celoročně. Nosím je denně a nejraději mám ráda nějaké crazy a spíše nazouvací něco jako balerínky :-)

    Začínám objevovat tajemství přírodní dekorativky

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle podzimní období teplých dek, župánků, rozkošných teplých ponožek a bačkůrek miluji :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem si koupila pyžamo se vzorem Harryho Pottera na podzim a zimu

    OdpovědětVymazat