Oční linky - NYX Vivid Brights [Recenze] + líčení

By 15:00 , ,

Ahooj!


Letošní léto je pro mě ve znamená barviček. Hodně jsem si oblíbila barevné oční linky - modrou, hnědou, olivovou...a nově taky červenou:)

Červené linky jsem vždycky chtěla zkusit, ale neměla jsem na to "koule"..až jednou...



NYX - Vivid brights jsem si pořídila v kamenném obchodě NYX (na Chodově), ale seženete je i na internetovém eshopu či v OC Nový smíchov. Stojí 139,- Kč, jsou k dostání v osmi barevných odstínech (žlutá, fialová, modrá, zelená, červená...).

Linky mají tenký štěteček a dobře se s nimi pracuje. Rychle zasychají, neobtiskávají se na víčko, nejsou lesklé, ale matné a perfektně kreslí jak na odlíčený obličej, tak na oční stíny (i na černé). Jakmile zaschnou, drží a nestane se vám, že by se rozmazaly nebo obtiskly na kleštičky na řasy.

Výdrž hodnotím taky velice kladně - dávají celý den a nesundá je ani teplo. Nejsou ale voděodolné, takže k vodě je nenoste a bacha na alergické záchvaty, kdy brečíte (jako já), linky se trošku rozmažou - resp. smyje se ta část, kde se dostane voda/slzy, zbytek drží.

S linkami se hodně dobře pracuje - dají se s nimi dělat jak tenké, tak i tlusté čáry. Myslím, že jsou ideální i pro začátečníky, kteří s tekutou linkou neumí.



Celkově je považuju za super produkt. Stojí pár korun a jsou opravdu kvalitní, dobře se s nimi pracuje a za necelé 2 stovky seženete barevné oční linky, které zaručeně změní váš každodenní makeup:)





 Líčení: 
Makeup  - Rimmel, Lasting Finish 25h, odstín 103
Pudr - Rimmel, Stay Matte, 04 Sandstorm
Tvářenka - W7 The bronzer >Recenze
Rty - NYX Lingerie - Satin Ribbon >Recenze
Stíny - Makeup Revolution, Matte essentials 2, Sleek - oh so special!
Tužka na oči - Sephory, Mat, Coloeful Eyeshadow & liner, black
Obočí - NYX Eyebrow cake powder, dark brown >Recenze
Řasenka - Maybelline - the Colossal Volum', waterproof (daleko lepší než klasická)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. oooo,veľmi pekné, aj v spojení s tými očnými tieňmi :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš vždycky tak krásnej makeup ♥ a ty linky jsou boží, odvážný

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to strašně líbí, ale mě by to asi neslušelo.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle červený ti prostě šíleně slušej, nemůžu si pomoct :)

    OdpovědětVymazat