NYX - Liquid Suede lipstick [Recenze]

By 10:00 , ,

Ahooj!

Že jsem blázen do NYX už asi víte. Že jsem šílený blázen do rtěnek, to asi taky. Že jsem největší blázen do rtěnek od NYX, není žádná novinka! Nebudu počítat, kolik jsem do nich investovala a kolik těch rtěnek jsem skutečně potřebovala. Nenene :D




Dneska pro vás mám recenzi těchto voděodolných matných krásek, které slibují nekonečnou výdrž. Doma mám hned šest kousků..

Rtěnka je k dostání buď v NYX krámku (Chodov a Anděl), v Douglasu nebo na webkách nyxcosmetics.cz. a stojí 219,-Kč. Což vám ze začátku možná příjde jako vyšší cena, ale jakmile si koupíte první, postupně do košíku vkládáte druhou, třetí a cena vám připadá úplně normální.


Rtěnka má 4ml a plochý štěteček, se kterým se dobře nanášejí světlé odstíny - u těch výraznějších už to je trošku problém. Taky jsem zaznamenala, že konzistence se trošku liší u každého odstínu - zatímco s odstínem Pink lust se líčí naprosto úžasně, s Cherry skies je to náročnější. Musíte si opravdu dávat pozor, kolik té rtěnky na pusu nanesete. Všeobecně platí čím méně, tím lépe, protože pak se začne na vašich rtech vytvářet obrovská nepřirozená vrstva. Zatímco některé odstíny jsou bez problému, Cherry skies a Subversive socialite (ty nejtmavší) celkem flekatí a natřít je rovnoměrně je někdy oříšek.



Co rtěnkám vůbec nemůžete věřit, je jejich obal - podle obalu totiž rtěnka vypadá úplně jinak (nositelně), ale po nanesení se můžete i vyděsit :D (to se mi stalo s odstínem respect the pink - je tak uměle růžová, že spíš než rtěnka, vypadá jak barva :D Takže i když jsem si celou sadu koupila proto, abych nosila hlavně tu růžovku, růžovka nejspíš zůstane nenošená - resp. než mi opadne letní opálení, protože v kontrastu s tmavší pletí se mi moc nelíbí)



Pokud rtěnku nanesete a necháte uschnout, drží. Několik hodin, nějaké to jídlo, pití. Nepřežije mastný oběd, ale rohlík a kafe je v pohodě.

Rtěnky jsou neskutečně syté - což je asi jejich největší slabina :D opravdu kryjou jak barva a na obličeji jsou některé odstíny jak pěst na oko - nesplynou s líčením jako například jejich sestry Soft matte (kterých mám pět :D ). Proto musíte nanášet opravdu malinkaté množství.

Co hodnotím kladně je, že nelepí, nezalézají do vrásek a sundávají se rovnoměrně. Odličovat jdou těžko - vodou je nesundáte, ani sprchovým gelem (z ruky). Potřebujete na ně něco mastného - odličovák.



Celkově hodnotím rtěnky jako zdařilé. Drží, jsou voděodolné, cena je snesitelná. Co se mi moc nelíbí, je, že jsou dostupné v hodně extravagantních odstínech, které bohužel nikdy nebudou vypadat přirozeně - rtěnka totiž trochu připomíná barvu, je hodně sytá, a tak nesplyne se rty, ale spíše vytvoří "nátěr" - tomu jde ale zabránit opravdu slabou vrstvou, takže na to BACHA! Ale jinak se s nimi dobře pracuje, jsou originální, příjemné na nošení, nelepí a obzvláštní každé líčení :) Největším zklamáním je pro mě odstín Respect the pink, hodně jsem si oblíbila Sway a Pink Lust.

Sway - myslím, že až nebudu opálená, bude to vypadat daleko lépe. Odstín se mi líbí.

Respect the pink - nevím, co si myslet

Run the world - líbí se mi

Pink Lust - nejnošenější odstín. Koupený jako první.

Cherry skies - perfektní odstín, ale trošku flekatí

Subversive socialite - lidi ho buď nesnášejí nebo se líbí. Mě se líbí, ale hůř se nanáší. Ideální na podzim

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Jak jsi dávala na insta tyto rtěnky, docela jsi mě nalákala na koupi v akci na stránkách nyxu, bohužel ty co se mně a kamarádce líbily už nebyly.:) Z těchto se mi nejvíc líbí poslední tři a nejpřirozenější je asi ta druhá od konce.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. prvé dva odtiene si na sebe neviem predstaviť, ale ďalšie 3 sú krásne :) mne sa posledný páči asi najviac :) veľmi mám rada takéto farby na jeseň ako píšeš :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám takovéto extravagantnější odstíny ráda, takže mi vůbec nevadí, že nevypadají zrovna přirozeně :) Já už dlouhou dobu po rtěnkách od NYX pokukuji, ale stále se nemůžou rozhoupat pro jejich koupi, nebo jsem spíš nerozhodná a nevím, který odstín si vybrat :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, ty odstíny jsou opravdu výrazné a krásně pigmentovane :) Nejvíce se mi líbí odstín Pink lust :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, tak tie vyzeraju užasne, ani sa ti nečudujem, že si do nich blázon. Na tie ružové by som sa dala hned nahovorit, naopak te fialové si na sebe neviem predstavit
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  6. To, že jsem si nedávno pořídila svojí první NYX rtěnku už víš :D Na tenhle článek jsem u tebe fakt čekala :D S čím musím naprosto souhlasit, je to, že jim nemůžeš věřit obal. U žádných z nich :D Když jsem si vybírala tu svojí, nikdy neseděla s barvou obalu. Co se mi u NYXu líbí moc jsou jejich propracované názvy. Respect the pink opravdu není hezký odstín, ale pokud tě to uklidní, jednou jsem taky sáhla po takovém odstínu, úplně nadšená a teď stojí doma na poličce, nedá se totiž využít. To samé u Subversive socialite, mám rtěnku od Trend it up v podobném odstínu a protože flekatí, nenosím jí, leze mi to na nervy :D Pink Lust ti ale fakt moc sluší :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa páči ružová, nejakú ružovu si musím kupit, chýba mi do zbierky :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty první dvě jsou opravdu takové dost extravagantní a podle mě ti moc nesedí (Sway a respect the pink), ale ty další 4 jsou boží a vypadají na tobě skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné odstíny :) doma mám také jeden odstín těchto tekutých rtěnek, ale nějak jsem si na tu tekutou konzistenci nezvykla.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  10. Respect the pink teda pro mne byla láska na první dobrou a cherry skies taky a musím souhlasit, že neskutečně flekatí, taky jsem dělala recenzi.

    OdpovědětVymazat