Na dně XIV.

By 8:36

Doma se mi opět hromadí tašky plné obalů, což znamená jediné - čas na spotřebováno. Tentokrát koukneme na zoubek pečující kosmetice, ale taky šamponům, protože jsem si v nich konečně udělala pořádek a teď se snažím mít najednou otevřené maximálně dva. Jinak bych na úvod chtěla říct, že některé produkty obsahují ve svém názvu proklik na plnohodnotnou recenzi.


* Šampon + kondicionér Kérastase Reflection Bain Chromatique Shampoo - tahle dvojka produktů je prostě skvělá. Udržuje barvu vlasů, vyživuje, nemastí ani nezatěžuje. Při používání jsem vyloženě viděla, jak si vlasy chrochtají blahem z dostatečné a kvalitní péče. Jediný drobný nedostatek byl ten, že vlasy neměly takový objem, na jaký já jsem zvyklá, ale vyzrála jsem nad tím fénováním vlasů v předklonu.
Koupila bych si znovu: Ano

Šampon Tigi Bed head - tuhle řadu jsem měla doma pěkně dlouho -  možná bych řekla, že i rok. Produkty totiž byly nespotřebovatelné a vzhledem k tomu, že jsem občas používala i jinou péči, tak se prostě stalo, že mi stále ležely na vaně a prášilo se na ně. Chyba. Tahle řada Recovery je totiž skvělá. Vyživuje, uzdravuje, nezatěžuje a nemastí. Vlasy jsou po ní viditelně lesklejší. Za mě určitě jeden z těch lepších produktů za rozumnou cenu.
Koupila bych si znovu: Ano

Davines Alchemic condicioner -  u vlasové péče ještě chvilku zůstaneme, protože vám chci ukázat můj nejoblíbenější kondicionér na vlasy vůbec. Je to tento Davines, který si vždycky kupuju u své kadeřnice - James Blond salón, ale seženete ho i na internetu. Používám měděný odstín, který vlasy vyživuje, ale hlavně jim dodává zrzavý nádech. Nejvíc se mi osvědčil v létě, kdy jsem měla vlasy totálně zesvětlené sluncem. Stačilo 2x použít a zase jsem byla zrzavá. Určitě vám tuhle značku můžu doporučit! I když asi jiný odstín :)
Koupila bych si znovu: Ano

L'oréal Professionnel Absolut repair lipidium - tuhle vlasovou řadu mám ráda. Měla jsem ji celou, ale už mi zůstal jenom olejíček. U L'oréal olejíčků musím vyzdvihnout, že vůbec nemastí a snadno zasychají a vstřebávají se. Vlas vyživí a i když bojujete se suchými vlasy, tak po jejich aplikaci vlasy vypadají zdravěji.
Koupila bych si znovu: Ano

Suchý šampon Batiste edgy & romantic tempt - co by to byl za život bez sucháče od Batiste. Najdete ho v každém mém spotřebovánu a doma musím mít vždycky aspoň jedno nové balení. Miluju je. Jsou skvělými pomocníky nejenom když si nestíhám umýt vlasy, ale i když mám dost mizerný objem a potřebuju vlasy něčím oživit.
Koupila bych si znovu: Ano


Tělový scrub Dermacol Aroma ritual
- nikdy by mě nenapadlo, že mě bude bavit používat tělový peeling, ale stalo se. Miluju tyhle cukrové peelingy od Dermacol, protože nádherně voní, jsou příjemné, moc neškrábou a zanechávají nejenom pokožku, ale i koupelnu pořádně vyvoněnou.
Koupila bych si znovu: Ano

* Tělový sprej Yves Rocher Hello printemps - tuhle limitku jsem obdivovala během první karantény, proto když mi ji YR poslalo, byla jsem happy happy jak dva grepy. Voní po bezu a ovoci. Je svěží, ale není moc silná ani ostrá. Nejvíc jsem si oblíbila tělový olej, ale tento tělový sprej mě taky hodně bavil. Krásně voněl a byla to taková ta moje letní vůně na doma a na dovču.
Koupila bych si znovu: Ano


* Krém na ruce Yves Rocher s bio arnikou
- krém byl navržen k 60. narozeninám Yves Rocher, ale najdete ho i ve stále nabídce. Příjemně voní, není příliš mastný, snadno a rychle se vsakuje (takže žádná ulepená klávesnice ani mobil) a hydratuje. S YR krémy na ruce mám jenom dobrou zkušenost. Ještě mě nikdy žádný nezklamal. V kabelce musím mít minimálně jedno balení vždycky s sebou
Koupila bych si znovu: Ano

* Krém  Yves Rocher Réparation Repair - tento krém s bambuckým máslem naprosto miluju. Je to už moje několikáté balení. Je určen hodně suché pokožce (takže mým rukám a kotníkům). krém se rychle vsakuje, není moc mastný a krásně voní.
Koupila bych si znovu: Ano


* Čistič gel na štětce Real Techniques
- tuhle značku mám moc ráda. Štětců od ní mám hned několik, a proto jsem se rozhodla, že vyzkouším i tolik chválený čistící gel. Gel je vyvinut tak, aby štětce neničil ani jinak neohrožoval. A během chvilky by měl štětec vyčistit. Co se týká štětců od očních stínů, byly s ním vyčištěné okamžitě, u pudřenek nebo štětců na makeup bylo čištění složitější, protože mastná konzistence dává zabrat snad všem čističům. Celkově jsem s ním byla spokojená, ale jestli bych si ho kupovala znovu, netuším, protože mi přijde, že podobnou práci odvede i obyčejný sprchový gel.
Koupila bych si znovu: Nevím

* Čisticí sprej na štětce Mary Kay - tohle byl můj první kousek tohoto typu. Do té doby jsem netušila, že něco takového existuje. Nicméně musím říct, že tohle je vynález roku. Vezmete špinavý štětec, párkrát na něj šplíchnete zázračnou vodičku, utřete do ručníku a tadááá.... Od té doby jsem si spreje hodně oblíbila a aspoň 2x za týden se štětce snažím čistit právě těmito spreji, jednou za 14 dnů je klasicky peru. Sprej se dá použít i během líčení, kdy si štětec ušpiníte od nějakého stínu a chcete ho použít i na jiný stín. Obsahuje totiž něco, co urychluje schnutí.


* Gel po opalování Mary Kay - nemám ráda krémy po opalování. Nesnáším, jak lepí, smrdí a celkově mi nevyhovují. Tohle ale byl první produkt, který mi přišel skvělý. Nádherně svěže voněl, chladil, rychle zasychal a nelepkal. Za mě letní nezbytnost.
Koupila bych si znovu: Ano


Deodorant Balea - Sommer Bluten - tyhle Balea deodoranty naprosto nádherně voní, ale tím to končí. Před potem neochrání, nijak zlášť nevydrží... jediná výhoda byla, že byly levné. Do společnosti bych si je nevzala, ale na víkendovou válečku doma jsem je používala, abych je nemusela vyhazovat :D
Koupila bych si znovu: Ne

Antiperspirant Dove Original - tyhle antiperspiranty pro změnu miluju. Vydrží celý den, nedělají fleky na oblečení a hlavně tahle malá verze je skvělá na cestování.
Koupila bych si znovu: Ano


* Toaletní voda Escada Born in paradise
- jestli chcete vůni, co voní jako piňa colada, berte tuhle. Je totiž skvělá, lehká, letní, nebolí z ní hlava. Poměrně dlouho vydrží a stojí okolo tisícovky. Escady používám už několik let a stále to jsou moje oblíbené vůně, na které nedám dopustit.
Koupila bych si znovu: Ano


Saffe Oil to milk makeup remover - tohle byla tragédie. Oil to milk konzistence mi hrozně nevyhovuje. Na jednu stranu se super, když se olej promění v odličovací mléko, takže tolik nemastí, ale po tomto produktu jsem byla akorát celá upatlaná, špatně odličoval a hlavně mě po něm všechno štípalo. Už nikdy víc, prosím
Koupila bych si znovu: Ne

Dvoufázový odličovač očí a makeupu Nivea - je to moje asi třetí balení. Nivea je levné řešení, jak snadno odlíčit oči a zároveň si je nepodráždit. Díky svoji olejové složce odlíčí i voděodolný makeup. Dost mi pomohla i při sundávání mých divokých Hallowenských looků. Není  to žádná topka, ale rozhodně to ani není propadák.
Koupila bych si znovu: Ano


Bylinné tonikum Ryor pro normální a smíšenou pleť - tohle tonikum není u mě poprvé. Pár lahviček jsem už doma měla a jsem s ním moc spokojená. Nejenom, že ho seženete v drogerii (Rossmann), ale taky stojí okolo stovky, což je podle mého moc pěkná cena. K pleti je opravdu šetrné a jako jeden z mála kosmetických produktů mi ani na pleti nevadí. Nepálí, nevysušuje ani nedráždí.
Koupila bych si znovu: Ano

* Zjemňující čistící pleťová voda Astrid - tahle novinka je určená suché a citlivé pleti, což potvrzuju. Neotekla jsem po ní, takže hurá. Nevím, co víc dodávat k pleťové vodě, prostě mi seděla jako skoro všechny produkty Astrid. Někomu by ale mohlo vadit, že je hodně silně parfemovaná.
Koupila bych si znovu: Ano


* Odličovací mléko 3v1 Vichy Pureté Thermale - ačkoliv je Vichy poměrně drahá a kvalitní značka, tak tento produkt mě prostě neohromil. Byl obrovský, takže vydržel fakt dlouho, ale odličoval celkem špatně, spotřebovala jsem hromadu tamponků a nebylo to prostě ono. Sice neštípal v očích, ale tím jeho výhody končí.
Koupila bych si znovu: Ne

* hvězdičkou jsou označené produkty, které jsem dostala v rámci barterové spolupráce.
Některé produkty mají pod názvem proklik na plnohodnotnou recenzi. 


You Might Also Like

2 komentářů

  1. To je pořádná hromada. Dostává mě, kolik spotřebuješ deodorantů, mně to vždy hrozně trvá :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Letní limitku od Yvesu jsem dostala od přítele k narozeninám - sprcháč, sprej a voňavku a úplně jsem se do nich zamilovala! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat