Vzpomínky na podzim

By 12:00

Pamatujete si, kdy jste si naposledy řekli, že jste fakt šťastní?

Kdy jste se celý den smáli a užívali si každou minutu daného dne? Dřív jsem smích a dobrou náladu brala jako samozřejmost. A kolikrát se už tak z principu tvářila jak nasraný bubák. Protože proč ně, že.  Teď si všeho tak nějak víc vážím. Moct si dát kafe a snídani ve městě byla jedna z nejlepších věcí letošního podzimu. A tak s radostí vzpomínám na ten jeden pátek, kdy nám sice zavřeli bazén a saunu, kam jsme se chtěli jít vyhřát, ale i tak jsme si zlepšili den aspoň procházkou a snídaní...a hromadou smíchu, protože jestli je něco fakt vtipného, tak to jsou moje pokusy o pózy, kdy se pracně našteluju tak, abych vypadala hubeně a vysoce, a Luk pak zčistajasna pronese něco jako "Stojí ti chlup".

Zvláštní, jak letošní rok utíká neskutečnou rychlostí, ale zároveň máme pocit, že se neskutečně vleče a všechno to už trvá tak dlouho. Ale i tak věřím, že brzo bude po tom nejhorším a zase se budeme smát na ulici bez roušek. 

Tento podzimní mega svetr jsem ukořistila ve výprodejích na Zootu. Jestli se letos něco nezměnilo, tak je to moje nákupní mánie. Miluju projíždění eshopů a házení věcí do košíku. Ve finále si sice koupím  tak jeden nákup z 20 (díky bohu za tu lenost vytahovat platební kartu z kabelky), ale stejně si ty nové kousky v šatníku nedokážu odpustit. Svetr jsem si natolik oblíbila, že už jsem po něm slintala i v jiné barvě. V zimě ho sice neunosím, protože je až moc velký pod kabát, ale na jaře ho moc ráda zase vytáhnu. Co na něj říkáte? Ještě by se mi hodil v bílé, že? :)))



Boty + Kabelka - Karl Lagerfeld (Zalando), jeany - Primark, svetr - Zoot


 

 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. miluju ty fotky, kde se směješ, seš krásná. Kači, svetr fantastickej, Tobě tak sluší barvy, to je nádhera. A jinak ta otázka na štěstí? Já si na to odpověděla právě teď ... ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Svetr je nádherný, přesně tyhle velký a pohodlný mám ráda :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. S tou platební kartou mi mluvíš naprosto z duše, mám to stejně, projíždím a projíždím a pak vyhraje lenost! :D Jinak já si vzpomínám kdy jsme byla naposled happy a už mi to chybí, teď je vše divné, pochmuré a všichni jsou smutní, nemocní a podobně... navíc jak je zavřeno tak ten svět je jak svět duchů.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, no tak zrovna s leností vytahovat kartu tu si od tebe klidně vezmu, protože já jí vždycky tak vybílím, že týden před výplatou jím jen špagety s kečupem :-DDDDDDddddddddddd

    OdpovědětVymazat