Moje oblíbené bestsellery

By 13:10 , , , , , ,

Možná jste zaznamenali, že na Notino zrovna probíhá 20% sleva na oblíbené značky a vzhledem k tomu, že skoro všechny ze zmíněných značek často používám, rozhodla jsem se, že vám tu hodím moje oblíbené produkty, abyste je případně ještě do neděle stihli ukořistit ve slevě! 

Začneme něčím pečujícím (což je pro mě celkem nezvyk, jsem hlavně dekorativková holka) a to je značka Saffee - na ní jsem narazila díky jedné Notino akce, ze které jsem si donesla "výslužku" a teď si ji sama kupuju. Saffee má moc příjemné hydratační tonikum pro citlivou a suchou pleť. Hodně mi pomohlo přečkat zimu a rouškové období. Spotřebovala jsem už dvě balení a určitě s ním ještě nekončím. Má 250 ml a stojí asi 289,- Kč. Od stejné značky pak taky mám Micelární vodu a Oil-to-milk odličovač makeupu. Saffee je navíc kosmetika z kategorie "doprava zdarma", takže si z ní vždycky něco hodím do košíku, abych nemusela platit poštovné! :-)




Dále pak tady máme řadu Curcuma Clear od Neutrogeny určenou citlivé, smíšené a suché pleti. Nejvíc jsem si oblíbila čistící pěnu, kterou používám denně k důkladnému odlíčení makeupu - ať už ve sprše nebo hezky přes vatový tamponek. Pěna neštípe, poradí si i se silnějším nánosem makeupu. Ale pozor, je silně parfemovaná.  V řadě je pak taky lehký gelový krém a mlha. 
Do budoucna chci ještě od Neutrogeny vyzkoušet řadu Hydro Boost určenou k hydrataci.


Pleťovou kosmetiku zase pro jednou opustíme a pustíme se do dekorativky. Tady určitě stojí za zmínku značka L'oréal Paris a jejich Rouge Signature rtěnky. Jedná se o matné tekuté rtěnky, které jsou dostupné v krásných nositelných odstínech, na rtech jsou velice lehké až inkoustové, nevysušují a drží!! Pěkně dlouho. Navíc jejich jemná konzistence umožňuje kdykoliv rtěnku upravit a doplnit, aniž by se vám na rtech dělaly šupinky nebo nehezká flekatá vrstva. Za mě osobně to jsou nejlepší rtěnky. Cenově vychází na cca 230,- Kč.


Z dekorativky taky stojí za zmínku značka Dermacol. Já můžu doporučit makeup Longwear cover, který dělá krásně vyretušovaný obličej už jedinou malou  vrstvou makeupu. Je krásně krycí, ale zároveň to není maska a na obličeji vydrží celý den. (Celá recenze tady). Za zmínku určitě stojí i Matte Mania rtěnky, které jsou dlouhotrvající, matné a tekuté. 


Kdo by neznal značku theBalm. Tahle americká kosmetická firma si zakládá na svých retro obalech, které jsou jedinečné, hravé a krásné. Vím, že dlouhou dobu to pro mě byla nedosažitelná kosmetika za spoustu peněz, ale jakmile jsem ji jednou vyzkoušela a pořídila si paletku Nude beach, uvědomila jsem si, že tohle je dokonalost nejenom po té designové stránce... Za sebe můžu "plážovou" paletku se zakladními teplými odstíny jenom doporučit. Stejně jako je krásný kousek i paletka Alternative rock, která obsahuje jak oční stíny, tak tvářenky a rozjasňovač.


Pokud hledáte fajn štětce, můžu doporučit BrushArt. Sama pár kousků mám a jsem s nimi spokojená. Štětce jsou hodně pevné, takže se jen tak nerozpadnou ani častým mytím, mají jemné štětiny, neškrábou a jsou hodně husté. Štětce na pudr a makeup jsou jedny z mých nejoblíbenějších.


Kdo by neznal českou kosmetiku Ryor. Nebudu lhát a přiznám se, že dřív jsem ji měla za "babkovskou" značku, ale poslední dobou jako kdyby nabrali nový dech a začali se zaměřovat na voňavé produkty z pečující sféry za pár kaček. Já třeba zbožňuju jejich tělová másla, která mají hutnou konzistenci, která parádně vyživuje a hydratuje.


Z vlasové péče nesmáme zapomenout na vrchol všech vrcholů a zmínit Kérastase. Tahle ďábelsky drahá značka je ale zároveň ďábelsky skvělá a já si to už bez ní neumím představit. Miluju tuhle řadu pro barvené vlasy Kérastase Reflection Bain Chromatique, která vyživuje, nemastí a zanechává vlasy jemné na dotek. (Celá recenze zde)


A na záver si dáme moje oblíbené parfémy. Jako první tady máme Armani a legendární Si. Kdo by ji neznal a kdo by ji nemiloval, že jo. Však už podle fotky vidíte, že já jsem přesně ten typ, co ji miluje a nedá na ni dopustit. Je krásně jemná, svěží, lehká, ale zároveň hravá a sexy.


A na závěr? Moje milovaná Mon Paris od YSL, kterou zkrátka zbožňuju. Je nádherná, květinová, jemná a sladká. A hlavně ji používám v létě, protože z ní nebolí hlava a není zbytečně silná. (Celá recenze zde)
 
YSL Mon Paris

Barter spolupráce s Notino.cz
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Krásné bestsellery :) Vonavky jsem obě měla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik krásných tipů. Kurkuma od Neutrogeny mě hodně láká a včera jsem dodělala šeříkové máslo od Ryoru, fňuk.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ta značka Saffee se mi moc líbí. Vůbec ji nepoznám, tak ji asi půjdu omrknout. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Makeup od Dermacolu jsem si pořídila nedávno a musím říct, že je naprosto boží. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež som Saffee spoznala vďaka Notinu, ale fakt mi ich produkty sadli. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat