Novinky značky Matrix [Recenze]

By 11:00 , , ,

Dneska mrkneme na zoubek prvním dvěma produktům, které mi přišly na testování z eshopu BezvaVlasy.cz. Upřímně, když mi přišla nabídka, jestli nechci něco od nich vyzkoušet, skákala jsem dva metry vysoko, protože kvalitní vlasové produkty jsou moje láska a dlouhodobá závislost. Závislost, za kterou utrácím tisíce a nelituju jediné koruny. Nemám dobrej vlasovej základ, o to víc se o svou bujnou kštici musím starat, vyživovat ji a dávat ji to nejlepší. Nekupuju si šampony z drogerky ani na ně neberu spolupráce, protože to je něco, co pro mě nemá absolutně žádný smysl. Vlasy vám tak rychle nedorostou, když si je nekvalitní kosmetikou zničíte.


Dneska mrkneme na zoubek značce Matrix. Přesněji tedy suchému šamponu & spreji na objem a hustotu vlasů.

Sprej na objem Matrix Biolage FullDensity Densifying Spray Treatment je určen pro všechny typy a délky vlasů - zvlášť ho ocení ty z vás, které mají vlasy oslabené, řídnoucí a poškozené. Má dodat hustotu, vitalitu, lesk a zdravě vypadající vzhled.
Sprej má objem 125 ml a stojí 221,- Kč. Má malinkou pumpičku, díky které máte množství produktu, které nanesete pod kontrolou a zbytečně s ním neplýtváte. 


Sprej používám po každém umytí vlasů - a to tak, že ho nastříkám ke kořínkům, rozetřu prsty u hlavy a po celé délce, a pak vlasy vyfoukám v předklonu. Sprej má zabraňovat ztenčování a vypadávání vlasů, má jim dodat sílu, podpořit růst a zvyšovat průměr vlasového vlákna.
Jestli dělá všechno zmiňované, vám neřeknu, nicméně po necelém měsíci používání mi přijde, že si vlasy drží nadýchanější tvar (a to i když použiju přípravky, které jsou více vyživující a celkově vlasy "uplácnou", možná tolik nepadají (neuklízím tolik vlasů z umyvadla a z odtoku). Hlavně mi přijde, že mi sprej dodává takový ten okamžitý objem, který se vyfoukáním v předklonu ještě více umocní. Na druhou stranu to není Tecni Art Wild Stylers od L'oréal Professionnel, který je ten nejlepší vlasový produkt na objem, který jsem kdy měla, takže z něj nejsem až tak u vytržení.

Sprej krásně voní, nezatěžuje, nemastí a pokud ho dobře rozetřete do vlasů, tak je ani neslepuje - narozdíl od Goldwell StyleSign Ultra Volume, který mám doma taky a přijde mi jako hrozné lepidlo.


Dalším produktem, kterému mrkneme na zoubek, je suchý šampon Matrix Total Results Miracle Extender Dry Shampoo. Šampon má 150 ml a stojí 186,- Kč. Líbí se mi poměrně jednoduchý růžový vzhled. Šampon velmi jemně a příjemně voní.
Má zbavovat vlasy mastnoty a nečistot a prodloužit dobu umytí až o 2 dny. Přiznám se, že na suché šampony jsem hodně náročná - vadí mi, že mě z nich svědí hlava, dělají na vlasech šedý přeliv, nejsou dostatečně účinné, nedodávají objem. Donedávna jsem byla spokojená jen s Batiste a jiný sucháč jsem nechtěla, proto jsem byla hodně skeptická i k tomuto. Nakonec jsem si řekla, že Matrix má přece kvalitní produkty, žádný mě ještě nikdy vyloženě nezklamal, a tak jsem si Total results miracle extender objednala. 

Musím říct, že narozdíl od klasického Batiste nedělá šedou masku na vlasech - jeho použití nejde téměř vidět, je takový jemňouký, nezatěžuje, neslepuje, nevysušuje. Zkrátka mám z něj pocit, jako kdybych ho vůbec nepoužila a vlasy měla přirozeně OK i další den.
Nedělá asi takový objem jako Batiste, ale celkově mi přijde, že je daleko lehčí a příjemnější. Vlasy mám i druhý den jemné, nezatížené ani nejsou tvrdé či suché. Přiznám se, že ze začátku jsem měla obavy, zda skutečně něco dělá a zda se na něj můžu spolehnout. Po pravidelném používání říkám, že jo. Dělá hodně.


Shrnuto, podtrženo. Oba produkty jsou moc příjemné. Více mi sedl suchý šampon, kterému prakticky nemám co vytknout, protože mi sedl ještě víc, než můj letitý kamarád Batiste. Cenově se tyto značky moc neliší - asi cca 30,- Kč, takže si myslím, že Matrix nebyl na mé kosmetické poličce naposled :))
Co se týče spreje na objem, není špatný, nejspíše dělá to, co má (i když všechny jeho vlastnosti nejsem schopna posoudit), na druhou stranu to pro mě osobně není takový ten top produkt, ke kterému bych se musela vracet. Pokud jde o objem, nejraději používám suché laky/spreje, které nemusím nanášet po umytí, ale až ráno, když se připravuju do práce. Takže ho dovypotřebuju a nejspíše se podívám po něčem jiném. Pokud Vám osobně ale tekuté produkty, které musíte nanášet do mokrých vlasů nevadí, určitě po něm mrkněte :)




Barter spolupráce s Bezvavlasy.cz
Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tieto produkty nepoznám, ale skôr ma zaujal ten sprej ako suchý šampón, keďže ja suché šampóny veľmi nemusím.
    Budem rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Od značky jsem ještě nic neměla, ale suchý šampon nevypadá špatně. Za mě zatím nejlepší Batiste a docela i Aussie mi přijde fajn.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem suché šampóny objevila teprve nedávno ale je to fakt super vychytávka. Nejlepší na dovolenou :)

    OdpovědětVymazat