COSMOBA 2020!

By 8:33 , , , ,

Už jste slyšeli o COSMOBA? Nebo-li Cosmopolitan beauty awards?
Ne? Tak já vám  řeknu víc, protože letos jsem se stala cosmo ambasadorkou!!



 
Stejně jako každý rok, tak i letos připravil Cosmopolitan svoji tradiční soutěž o nejlepší kosmetický produkt roku v několika kategoriích.
Na stránkách cosmoba.cz/2020 je 11 soutěžnich kategorií, které se člení ještě na další podkategorie (oči - řasenky, linky, stíny...), v každé kategorii můžete zaškrtnou svoje oblíbence, vyplníte základní informace o sobě a formulář odešlete. Zúčastnit se můžete jenom jednou. Soutěž přobíhá do 5. června a po tomto datu by měli být vyhlášení vítězové - jak ti kosmetičtí, tak ti z vás, kteří jste hlasovali a úsmalo se na vás štěstí.

Ve hře jsou všechny nominované produkty a z každé kategorie se vybere 22 hlasujících, kteří získají nějaký z nominovaných předmětů.


S pravidly soutěže a novým Cosmopolitanem mi taky přišel balíček se soutěžnici produkty. Přiznám se, že jsem ještě nic z toho nezkoušela, takže jsem vážně zvědavá! Nejvíce se těším na řasenku a bronzer.

A co se týče vítězů v jednotlivých kategoriích, tak za mě to jsou tyto kousky:
 
Oči - tužka na obočí Benefit, Precisely my brow pencil (Recenze)
Nehty - Lak na nehty Sally Hansen, Insta dri
Zuby - kartáček Swissdent Colours Soft Medium 
Vůně - za dámy je to Lancome, Idol (Recenze) a za pány YSL Y (Recenze)
Opalování - Astrid Chladivá regenerační pěna po opalování
Péče o pleť - Yves Rocher Expresní odličovač na oči s chrpou
Rty - L´Oréal Paris Rouge Signature
Tvář - Pudr Rimmel Stay Matte + Bourjois, Always Fabolous (Recenze
Přírodní kosmetika -  Garnier Bio - čistící gel s citronovou trávou (Recenze)
Vlasy - řada L’Oréal Professionnel Expert Absolut Repair (Recenze)
Péče o tělo - Dermacol Aroma Ritual Body Scrub Belgian Chocolate (Recenze)
Nástroj - Real Techniques Everyday Essentials sada štětců  
 
 



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tohle je boží, moc gratuluji :) Už jsem hlasovala, někde jsem nemohla vybrat jen jeden, jinde jsem zas nic neznala.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle soutěži vím a jdu hned hlasovat! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Tu ambasadorku Ti dost závidím :D Kači, já už hlasovala v kategoriích, kde jsem ty oblíbence měla. Těším se na Tvé recenze :)

    OdpovědětVymazat