Inspirace na Vánoční dárky z Elnino

By 9:15 , , , ,

Je tady Mikuláš a s ním i takové ty první záchvaty deprese, že nevíte, co komu k Vánocům (nebo sobě, že jo...nějak zjišťuju, že většina mých přátel má právě problém s tím, že neví, co chce dostat :) - řekla bych, že i já, ale.. já tento problém fakt nemám :D Já mám na svém seznamu desítky věcí, co by mi udělaly radost - od tabletu, přes výlety, kabelky až po kosmetiku...či dokonce dálniční známku :))



Nicméně..
Pokud chcete koupit/dostat nějaká lepší dárek než jen "sprchový gel" v zimním balíčku ze sámošky, kde vedle něj prodávají rohlíky, mám tu pro Vás pár tipů na dárky, které seženete na Elnino a jejich vymýšlení vám zabere pouze pár minut, několik kliků na tlačítko "přidat do košíku" a je hotovo :)
Téměř každou holku/ženu potěší parfém - výhoda Vánoc je v tom, že eshopy nabízí spoustu různých dárkových balení - které jsou pěkné, originální a kromě vůně taky obsahují něco navíc - třeba tělové mléko, balzám na rty, sprchový gel, taštičku na kosmetiku...

Mně třeba zaujal Jean Paul Gaultier - Scandal - a to nejenom balením s "nohama", které vypadá naprosto parádně i jako dekorace na poličce, ale i krásnou krabičkou. Jedná se o chyprově-květinovou vůni, která je poměrně dost intenzivní a vydrží.
Pokud Vás nezaujal Scandal, určitě můžu doporučit i jiné kazetky - například Lancôme La Vie Est Belle, Giorgio Armani Sí, Versace Bright Crystal Absolu… Proti gustu...

Jean Paul Gaultier - Scandal

Jean Paul Gaultier - Scandal

Pokud Vaše oblíbená žena miluje třeba dekorativku, neuděláte krok vedle, když ji dokážete, že o její kosmetické zálibě víte a nadělíte ji něco, co ji fakt potěší - ať už jde o produkty značky Benefit (upřímně - nevím o nikom, koho by Benefit nepotěšil), theBalm (které mají nejvíc ňuňu obaly),  Anastasia Beverly Hills, Makeup Revolution, Bourjois

Elnino přišlo s moc pěknými balíčky - např. s Gimme brow + 3 brow superstars - což je cestovní set, který obsahuje objemový gel na obočí, tužku na obočí Goof Proof a krémový gel na obočí KA-BROW. Přiznám se, že zrovna tahle trojka by mi na Vánoce udělala obrovskou radost, protože obočí si doděláváme téměř všechny :-) Navíc Goof Proof považuju za nejlepší produkt svého druhu.

Gimme brow + 3 brow superstars

Pro kosmetické fajnšmekry bych doporučila něco od značky theBalm - ať už jde třeba o paletku stínů, tvářenky, řasenky anebo sadu rozjasňovačů. Jedná se o poměrně kvalitní a dražší značku, která je trošku hůř dostupná, takže takový balíček skutečně potěší. Mně zaujala třeba tahle sada rozjasňovačů TheBalm Mary-Dew Manizer Liquid Highlighter Kit  nebo paletka stínů Alternative rock, kterou mám doma taky...

TheBalm Mary-Dew Manizer Liquid Highlighter Kit

Další značka kosmetiky, která udělá radost, je Bourjois. Ať už je řeč o rtěnkách, lacích na nehty, řasenkách....z vlastní zkušenosti tak nějak vím, že u této značky neuděláte krok vedle.Tak proč třeba někomu nenadělit nějakou tu maličkost :) A pokud je řeč o lacích na nehty, neuděláte chybu kvalitním kouskem od Sally Hansen, což jsou laky, co něco vydrží :)


Jean Paul Gaultier - Scandal

Tak co? Pomohla jsem Vám aspoň trošku s výběrem? :-)

(Barter spolupráce s Elnino)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Na Elninu mají hlavně super ceny :) já si kupovala s kámoškou růžovou Guess asi o dvě stovky levnější než v drogériích. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Já si tam dělám zásobu laků na nehty a rtěnek. Ceny jsou bezkonkurenční

      Vymazat