Veganská řada Avon - Distillery [Recenze]

By 20:14 , ,

Nedávno jsem Vám psala o kosmetické řadě Distillery, která je úplná celosvětová novinka. Je veganská, přírodní, bez vůně a alkoholu. Navíc by měla obsahovat takové látky, které by neměly vadit ani alergikům.
Na testování mi byl zaslán pudr s vitamínem C a noční krém. Přiznám se, že ze začátku jsem byla dost skeptická. Jakože co mám dělat s pudrem? To se dává na makeup? A proč tam je vitamín C? Co s tím? Mamiiii.. pomoooc.



Nakonec jsem si pročetla manuál a tento zázrak pochopila - míchá se s krémem a pomáhá vyživovat a oživovat pleť. Takže si hezky uděláte kašičku z krému a pudru, nanesete na obličej a počkáte, až se vsákne. Není už rozhodující, jestli ho mícháte s denním nebo nočním krémem - to záleží na každém. Já preferuju noční výživu, protože přes den si na obličej dávám krém jen minimálně - leda nějaký sušší pod makeup.

Obličej by pak měl být zářivější a méně unavený, i když nestíháte spát tolik, kolik je potřeba. Jako jo, nějaké výsledky pozoruju, ale u těchto pečujících věcí jde spíše o ten pocit, že pro sebe něco děláte a že vaše pleť nestrádá - nebo aspoň tak to mám já.


Hodnotit dekorativku je snadný - buď je dobrá nebo špatná, buď vydrží nebo ne. Ale u pečující kosmetiky to je vždycky běh na dlouhou a nekonečnou trať, kdy si až zpětně můžete říct, jestli jste svoji pleti dali dost. A při pravidelné péči, čištění a maskách, je pudr s vitamínem C další příjemný doplněk. jak dělat ještě něco víc.
Z fleku vám neřeknu, jestli teď zářím a vypadám mladě - to asi ne, ale na pudru není nic, co by mi vadilo, bylo mi nepříjemné. Naopak. Celá aplikace i výsledný stav pleti je příjemný. Cenově se pudr pohybuje okolo 600,- Kč, ALE je téměř nespotřebovatelný. Používám ho cca měsíc a pořád je plný.


Pak tady máme noční krém Distillery. který se pohybuje cenově okolo 500,- a má 50ml.
Na celé řadě se mi líbí jednoduchý stylový design. Krém má gelovou kozistenci a je průhledný - takže žádné špatně rozmazatelné fleky přes celý obličej. Navíc se dobře roztírá a spotřebujete ho opravdu málo.
Co mi na krému nevyhovuje, je jeho lepivá konzistence. Někomu možná mastný obličej nevadí, mě upřímně jo, a tak jsem ho mixovala s pudrem, abych se toho lepivého pocitu aspoň částečně zbavila. Pokud máte mastnou pleť, pamatujte na to, že krém je mastný, takže už je na vašem uvážení, zda do něj jít nebo ne. Jinak je určen všem typům pleti. 

Výhodou krému je, že není těžký, pleť nijak nezatěžuje - netvoří se po něm pupínky ani jiné nedokonalosti.



Koupila bych si znovu? Upřímně nevím. Krém určitě ne, protože já na ty krémy moc nejsem, a pokud bych si měla přece jenom vybrat nějaký, který na sebe budu "patlat" každý večer, sáhla bych po Yves Rocher - jsou méně mastné a více mi vyhovuje, když krém voní. Pokud ale máte raději kosmetiku bez vůně a bez zápachu nebo máte citlivou pleť, mohla by toto být trefa do černého.

Pudr je příjemný pomocník, ráda ho používám, ale jedná se o péči o úroveň výš, než já jsem schopná svému obličeji věnovat. V této chvíli mi tak nějak stačí pleť čistit, jednou týdně dát masku, občas nakrémovat. Nemám problematickou pleť, ani jiný důvod, proč bych měla péči o obličej věnovat ještě více času. Jasně,že až budu trpět na vrásky, tak se je budu snažit eliminovat, ale dokud to není nezbytně nutné, nechci na sebe plácat všechno možné.


(Barter spolupráce s Avon)

Kejt//Instantní krása
 
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

1 komentářů

  1. No cenově je to docela pálka za takového prcka :D já mám spotřebu všeho obrovskou, takže by mi asi ani tolik nevydržel. Každopádně hodnotím ho na základě tvého článku pozitivně a velice zajímavě. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat