100% přírodní vlasová dermokosmetika Fagron - Neogen [Recenze]

By 23:09 ,

..aneb jak podpořit růst vlasů...

Nevím, kolik z vás, kdo tento článek čtete, má problém s růstem a hustotou vlasů, ale doufám, že je vás aspoň tolik, aby to, co píšu mělo nějaký smysl, dosah. A někomu to případně pomohlo.

Moje vlasy jsou důvod, proč jsem začala psát tento blog. Vlasová kosmetika byl první z článků tady a od té doby jsem myslím ušla obrovský kus cesty. Když jsem před pěti lety zakládala blog, měla jsem na hlavě opelichané cosi, co nemělo tvar, vypadalo to suše a neskutečně to padalo. V té době jsem si vlasy myla denně, používala kosmetiku z drogerky - hlavně tu ve slevě, žehlila si vlasy několikrát denně a myslela jsem si, že se to samo časem zlepší. Nezlepšilo. A tak jsem si nakoupila hromady kvalitní vlasové kosmetiky a začala se o to, co si na vlasy dávám, zajímat.



Nemám zrovna výstavní kštici, v podstatě mám na hlavě pár vlasů, ale to, co na té hlavě je, je podle mého v kvalitním stavu a na své vlasy se můžu spolehnout. Starám se o ně snažím se, aby jim nic nechybělo. Jediné, co mě trošku trápí, je jejich délka - narostou vždycky nad prsa, a pak se to nějak zázračně zasekne.

Když mě oslovila společnost Fagron, jestli nechci vyzkoušet jejich novou vlasovou řadu Neogen, která by s růstem měla pomoct, nebránila jsem se. Jedná se o 100% přírodní dermokosmetiku, tedy léčivou kosmetiku z lékáren. Obohacenou o technologii TrichoTech - tedy  7 esenciálních olejů, které podporují růst nových vlasů. Vlasové produkty by měly léčit pokožku hlavy a zamezit svědění...
Tak se pojďme podívat, jak to vlastně funguje :-)


Na rovinu říkám, že jsem nevěděla, co mám čekat - přírodní vlasové produkty mi nevyhovují, protože mám vlasy barvené, často tepelně upravované, tupíruji si je a příroda je na to prostě krátká. V minulosti to byla profi kadeřnická řada, co mě zachránila. Na druhou stranu jsem věřila tomu, že když se jedná o lékárenskou kosmetiku, tak by to vůbec nemuselo být špatné.

Celá vlasová kůra Neogen obsahuje vlasový olej, šampón a kondicionér se zvýšeným hydratačním účinkem.
Řadu můžete sehnat na stránkách lékáren, popř. na Heurece a cenově se pohybuje okolo 1300 Kč. Šampon i kondicionér mají 200ml -  KONEČNĚ někdo přišel na to, že je třeba dělat oba produkty stejně velké♥

NEOOIL - tedy olej na vlasy
Balení obsahuje 4 tubičky, které mají 5ml každá. Někdo vypotřebuje celou tubičku naráz, jiný si ji nechá na dvě použití - to je už na vás. Používá se 1-2x týdně.
Olej se aplikuje na vlasovou pokožku, popř. pokud vás trápí konkrétní místa, tak hlavně na ně a nechá se působit cca 10 minut.
 
NEOWASH - tedy šampon na vlasy
Nanáší se klasicky na mokré vlasy - stačí opravdu malé množství. Ze začátku příliš pěnit nebude. Šampon se vmasíruje do pokožky hlavy a nechá se 2 minuty působit. Celý proces můžete zopakovat - já to tak aspoň 2x za týden dělám.

NEOCOND - tedy kondicionér
Kondicionér slibuje vlasový objem a lesk. Nanáší se na šamponem umyté vlasy (doporučuju je trošku vysušit) a poté se nechá působit 2-3 minuty.


Fagron - Neogen

Vlasy si myju denně, někdy obden, a tak jsem měla spoustu možností kosmetiku vyzkoušet. Už po prvním umytí byly vlasy úplně jiné - jako mokré jsou poměrně drsné, po vyfénovaní v předklonu dost čučíte, protože ten objem je neskutečný.
Pokud bych měla říct, co mi tato řada přinesla, tak je to jednou tak velký objem vlasů, který vypadá dobře , i když si vlasy myju večer před spaním. Vlasy jsou takové sušší - ale ne v tom směru, že by byly lámavé, ale spíše, že nejsou mastné a nepodléhají tak snadno vlhku. Drží tvar a po vyžehlení jsou vyžehlené (a ne mastné a zplihlé).

Co se týče vůně, tak ta mě příliš neuchvátila, ale stejně je hned pryč, takže to žádné drama není.
Celkově musím říct, že cítím obrovský rozdíl mezi tím, když si vlasy umyju tímto šamponem, a pak zase nějakým jiným. Skoro mi přijde, jako by si vlasy na jiný šampon nechtěly zvyknout a ze začátku - tj. do třetího umytí jsou takové divné, neforemné a zplihlé. Po návratu k Neogenu jsou ale zase pěkné a snadno upravitelné.
Z celé řady jsem příjemně překvapená - vlasy více rostou (svými odrůsty jsem překvapila i kadeřnici), jsou pevnější, lépe se tvarují, mají objem. ALE pokud byste se rozhodli používat jen tuhle řadu, doporučuju do denní rutiny zařadit i nějakou vyživující masku, olejíček. I když řada podporuje růst, vlasy jsou přece jenom trošku sušší, a tak je třeba jim dopřát nějakou pořádnou dávku výživy.


Fagron - Neogen


Koupila bych si znovu? Určitě ano. A taky, že si ji koupím. Miluju ten pocit, kdy vlasy nejsou tak mastné jako obvykle, miluju ten objem. A hlavně fakt, že před kadeřnicí jsem vlasy měla pod prsa, což se mi ještě snad nikdy nestalo. Takže pokud je průměrný růst vlasů 1cm/měsíc, díky Neogenu to bylo minimálně jednou tolik.

Na druhou stranu vím, že vlasy si snadno na určitou vlasovou kosmetiku zvyknou, a tak je třeba tyto produkty obměňovat. Takže kromě Neogenu budu do své vlasové rutiny i nadále zařazovat jiné vlasové produkty, ale Neogen tam chybět určitě nebude.
Kde ho koupit? Tak například TADY


Pro srovnání vám tu hodím fotku od kadeřnice - chodím do salonu James Blond, kde jsem byla před týdnem a fotka před je asi po třech měsících bez barvení - jako jo, je to dost, ale ten odrost má více než 3 centimetry - to už je skoro ombre :) 



(Barter spolupráce s Fagron)

Kejt//Instantní krása 
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vlasy máš nádherný, těžko uvěřit, že jsi s nimi měla takové problémy. O kosmetice jsem zatím slyšela jen od Tebe a vypadá super :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. tieto produkty vyoadajú ako presne to, čo by som potrebovala :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat