Jak vypadá letošní vánoční limitka Yves Rocher?

By 12:56 ,

Jestli mě něco naladí na Vánoce, tak jsou to dárečky od Yves Rocher - pamatuju si, že loni jsem díky jejich vánoční akci padla do tradiční #christmasmood už na konci listopadu a frčela jsem si na stromečkové výzdobě a balení dárků.
Letos mi v půlce listopadu zaslali vánoční balíček a já v těch vánocích lítám zase - nebo si aspoň uvědomuju, že budou. A to je u mě, velkého odpůrce zimy, obrovský pokrok.


Balíček mě natolik rozněžnil, že jsem se rozhodla, že Vám ho musím ukázat a představit Vám na co letos narazíte v kamenných obchůdcích YR nebo na eshopu - stejně jako loni, tak i letos se jedná o dvě limitky - červenou s názvem "První Vločka", která voní po bílých mandlích a zelenou "V srdci jedlového dřeva", která voní jako dřevo a citrusy... Heslem letošní zimy je "Příroda je tím nejcennějším darem".

Taaaadaaa...a teď se pojďme na jednotlivé kousky podívat...




Kolekce "První vločka" mimo jiné obsahuje tekuté mýdlo na ruce, tělové mléko a balzám na rty. Všechny produkty voní po mandlích a obsahují esenciální mandlový olej, organické bambucké máslo a chrpu. Cenově se pohybují okolo stovky za kus, což je moc příjemná cena - koupíte pár kousků a krásný vánoční balíček je na světě.



Druhou kolekcí je "V srdci jedlového lesa", která voní po dřevě a citrusech. Obsahuje esenciální cedrový a pomerančový olej, makadamový olej, organické bambucké máslo a chrpu. Navíc 92% ingrediencí je přírodního původu.

V zelené řadě najdete krém na ruce, tělový olej, tělové mléko, balzám na rty a sprchový gel. Produkty můžete koupit buď samostatně nebo v dárkovém balení.

Zatímco zelená řada je taková hravá a svěží, červená řada je jemná, krémová. Voní mi obě, ale kdybych si měla vybrat tu, kterou si koupím sama pro sebe, sáhnu po červené.





(Barter spolupráce s Yves Rocher)

Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. To je geniálne! YR sú na mňa príliš drahí, ale hrozne moc by som od nich niečo takéto chcela vyskúšať. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Letos asi odolám, ale určitě minimálně očichám :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Kači :) já jsem kupovala z této limitky několik produktů z řady První vločka, protože ta mi voněla víc :)

    OdpovědětVymazat