Moje sbírka paletek Anastasia Beverly Hills

By 16:54 ,

Ahoj Ahoj, 

dneska jsem si pro vás připravila pohled do moji sbírky nejoblíbenějších paletek stínů. Řeč bude o stínech Anastasia Beverly Hills. Těchto "čtrnáctipánviček" už vyšlo mnoho a až na dva kousky - Prism a Soft Glam, jsem posbírala všechny. U soft glam věřím, že si ji nadělím ještě k Vánocům, ale Prism už nejspíše neseženu. Je to starší kousek a když to vezmu kolem a kolem, vlastně se mi ani moc nelíbí složením barev, protože jsou poněkud nudné.


Moji úplně první ABH paletkou byla velká Norvina vol. 1, kterou jsem ukořistila ve výprodejích za poloviční cenu. Zaujala mě natolik, že jsem se rozhodla, že musím zkusit něco dalšího, a tak jsem sáhla po Amrezy. Pořád se nemůžu rozhodnout, zda mi složením stínů sedí nebo ne, ale třeba Silvestrovské líčení jde s ní vytvořit perfektní. Paletka obsahuje několik slisovaných třpytek, které z každého líčení udělají unikát. Ale co už je trošku větší vopruz, je, že pak máte třpytky úplně všude ještě celý týden. Amrezy je ale krásná paletka, která svým složením barev nejspíše zaujme většinu z nás. Kromě tradičních nude barev najdete i nějakou tu divočinu - ať už zářivě růžový stín Rezy nebo modrý Leo. Oproti všem ostatním paletkám ABH má 16 stínů místo tradičních 14. A stále je dostupná na Sephoře.

Anastasia Beverly Hills Amrezy


Druhým úlovkem byla Sultry. Nejvíc nude a přirozená paletka, co doma mám. Je studená a má jenom jeden výraznější stín - a to cihlový Bloom. Dlouho jsem nevěděla, jestli si paletku nechat, nebo poslat dál, protože byla na mě až příliš studená a nezajímavá, ale nakonec jsem si ji nechala a ještě že tak. Stala se moji totální láskou a závislostí. Vytvořila jsem s ní nejvíce kombinací. Navíc je to taková ta paletka, co nejčastěji nosím do práce.

Anastasia Beverly Hills Sultry

K Valentýnu jsem pak od přítele dostala Modern Renaissance, což je přesný opak Sultry. Je teplá barevná a zajímavá. Barvou se mi úplně trefila do vkusu, ale ještě jsem do ní nesáhla, protože si ji zatím šetřím a stále na ni koukám :). Já vím, že to někoho možná zaskočí, ale já svoje ABH paletky považuji spíše za sbírku než za nezbytnou kosmetiku. Takže i když do dnešního dne nemám všechny paletky vyzkoušené, netrápí mě, že jsem do nich investovala peníze, protože vím, že je nakonec využiju a že mi dělají radost jako celek.

Anastasia Beverly Hills modern renaissance


Další kup se odehrál na britském Lookfantastic, kde jsem ukořistila Carli Bybel, což je paletka mnoho možností. Na své si přijdou jak milovníci červených odstínů, tak i ti, kteří fandí fialové. Asi není překvapením, že já nejvíce sahám po meruňkové Cindy, vínové Stev a rosegold barvě Aura. Naopak mě trošku zklamala fialová Mandala, která vypadá v paletě perfektně, ale na víčku to není zkrátka vončo. Něco tomu jakoby chybí. 

Anastasia  Beverly Hills Carli Bybel

V německém TK maxx jsem ukořistila letní Rivieru a šílenou Alyssu Edwards. Alyssu jsem brala spíše jenom proto, abych doplnila sbírku, protože ty kombinace barev jsou vážně šílené a nenositelné. Nakonec se z ní stala moje halloweenská/pop art paletka, po které sahám vždycky, když potřebuji nějaký výrazný a skutečně sytý stín. Na Rivieru zatím jenom koukám. Je nádherná a hrozně se těším, až se do těchto letních barev pustím. Jenže ona je zima a mě to k barevným kombinacím příliš neláká. Věřím ale, že s příchodem jara to bude můj nejoblíbenější kousek. 

Anastasia  Beverly Hills Alyssa Edwards

Anastasia  Beverly Hills Riviera


Další nádherný a unikátní kousek je Jackie Aina, kterou jsem hrozně dlouho všude vyhlížela, dokud se na mě neusmálo štěstí a kamarádka mi neřekla, že ji zrovna nepoužitou prodává. Samozřejmě, že jsem po ní okamžitě klofla. A i když jsem ještě neměla moc příležitostí ji vyzkoušet a hlavně nafotit, abych ji pak mohla vesele zkoušet, už se nemůžu dočkat, až se do ní pustím. Je totiž úplně jiná a neskutečně zajímavá. 


K 30. narozkám jsem pak dostala od kamarádek Norvinu. Paletku, u které jsem si nebyla vůbec jistá, jestli se ke mně hodí a zda ji využiju, ale po pár měsících jsem s ní na pěti pánvičkách a dlouhou dobu jsem odmítala nosit cokoliv jiného, protože Norvina je prostě neskutečná. Ať už složením barev, které zaručuje nespočet kombinací, tak i kvalitou stínů a výdrží. Pracuje se s ní samo. Nejvíce mě pak baví růžový stín wild child a love. Norvina je další z kolekce univerzálních paletek, které sluší téměř každému a dají se používat na denní nošení, ale i na večerní party.

Anastasia  Beverly Hills Norvina

No a jako poslední paletku tu máme Subculture, která je jedna z ABH prvních paletek a v česku je téměř nesehnatelná. Kupovala jsem ji v německém Tk Maxxu, je zemitá, podzimní a nejspíše půjde nejvíc k slečnám, které mají hnědé nebo zelené oči. Zatím se o ni ale více nerozepíšu, protože ji teprve dostanu k Vánocům od přítele :))

Anastasia  Beverly Hills Jackie Aina



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj, tomu říkám slušná sbírka. Já jsem na tohle hroznej osel, strašně se mi líbí dražší paletky, ale prostě sama si jí nekoupím a v okolí ani nemám někoho komu by paletka za 1000 a víc přišla ok na to, aby mi jí daroval, takže jednou za rok nebo za dva si koupím něco do 400 Kč a s tím pak tak nějak funguju.

    OdpovědětVymazat
  2. Sultry úplne milujem, odkedy som si ju kúpila niekedy v januári, tak som snáď inú paletku ešte ani nepoužila. Doma mám ešte aj Rivieru, ale až taká láska to nie je :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kačí máš vkus a paletky jsou nádherné :) být víc kosmetik lover a nemít tucet paletek od jiných značek, tak investuji a koupím nějakou. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat