Lancôme La vie est belle en rose [Recenze]

By 8:23 , ,

Kdo by neznal ikonickou Lancôme La Vie Est Belle, za kterou nestojí nikdo jiný než Julia Roberts. Tuhle květinovo-ovocnou vůni používám už nějaký ten pátek a moc ráda se k ni vracím, protože je svěží, ale elegantní, sexy, ale ne laciná. Těžko spočítat, kolik balení této růžové krásky mi prošlo rukama. Zkrátka spolu s My way patří k mým voňavým topkám! 

Lancome La vie est belle en rose

 

Ale protože vůně ráda střídám a zkouším něco nového, rozhodla jsem se sáhnout po La vie Est Belle en Rose. Vůně je na Elnino.cz dostupná v 100 ml nebo 50 ml balení a má velice jednoduchý, ale poněkud masivní růžový obal s jemnou mašlí. Oproti klasické La vie se jedná pouze o toaletní vodu, ale co se výdrže týče, je daleko větší než většina ostatních toaletních vod. Dá se dokonce srovnávat s parfémovanou vodou. Když jsem si obě vůně stříkla na ruku, intenzivněji a silněji voněla klasická verze, ale Rose se nedržela zase o tolik pozadu. Vydržela vonět půl dne a na oblečení ji cítím stále.

Složení vůně:
Hlava: bergamot, červené ovoce
Srdce
: pivoňka, růže
Základ:
santalové dřevo, pižmo
Druh vůně
: ovocná, květinová

 

Lancome La vie est belle en rose

La vie jsou vůně, do kterých musíte dospět. Nedokážu si představit, že bych je nosila, když mi bylo dvacet, ale teď cítím, že se ke mně perfektně hodí a odpovídají mému já. Vonět budou ale určitě i trošku starší generaci, takže si myslím, že třeba dárková kazeta s vůní, tělovým mlékem a rtěnkou udělá k Vánocům radost i Vaši mamce.

Pokud bych měla klasickou La vie a La vie Rose porovnat, verze s růží je možná o něco těžší a asi ji nedoporučuji těm, kteří vůni růže moc nemusí, protože ta tam jde cítit poměrně silně. Pokud vám ale růže nevadí, běžte do ní, zamilujete se. Navíc ten elegantní obal nemá chybu.

Pokud neradi experimentujete, sáhněte po klasice. Je to totiž vůně, která se na Vaši kosmetické poličce neztratí. Naopak. Úplně se do ní zamilujete a budete doufat, že vám nikdy nedojde. Na rovinu říkám, že se jedná o spíše podzimní/zimní toaletku na kterou musíte mít náladu. Pokud vás bolí hlava, určitě ji nedoporučuji používat. 



Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása

 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. La vie je pro mě moje nejvíc nenáviděná vůně na světě, bolí mě z ní hlava, vyloženě mi smrdí a bohužel jí nosí strašně moc lidí :-(((((

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, mně by se líbila :) Mám ráda La vie.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat