Giorgio Armani My way

By 13:20 , , ,

Vůní letošního jara (a vlastně teď i léta) je pro mě bezesporu Giorgio Armani My Way, kterou jsem si vybrala na Elnino. Tento svůdný mix bílých květin, citrusů a pižma z kategorie jarních květinových vůní mě vážně baví. Dokonce tak moc, že jsem ho upřednostnila před ostatními vůněmi a prakticky nepoužívám nic jiného, vozím ji všude po výletech a půjčuju kamarádkám :) 

Giorgio Armani My Way

My way seženete v 90 ml, 50 ml nebo 150 ml balení. Největší verze pak slouží k přelívání, protože běžná lahvička by měla být znovu naplnitelná. Jedná se o parfemovanou vodu, takže cena je trošku vyšší (okolo 2300,- Kč za 90ml), ale tady platí, že vůně stojí za každou korunu, kterou do ní investujete.

Pokud bych ji měla popsat, tak je hodně svěží, moderní, sexy a snadno zapamatovatelná. Je lehká, ale zároveň asi úplně není do letních pařáků, resp. ne pro mě. Nebolí z ní hlava, ale je poměrně intenzivní a na oblečení a na těle drží celý den. 

Složení je následující:
Hlava: bergamot, květ pomerančovníku
Srdce: indický jasmín, tuberóza
Základ: bílé pižmo, madagaskarská vanilka, virginské cedrové dřevo

Co mě na ní baví, je její obal, který je minimalistický s výrazným víčkem a působí neskutečně elegantně. Navíc má ideální rozměry, takže svou 50ml lahvičku nosím všude s sebou v kabelce. Oceňuji, že i když se mi více válí v tašce, než na poličce, vypadá pořád stejně elegantně a nejsou na ni vidět stopy používání. 

Giorgio Armani My Way

Shrnuto, podtrženo: pokud nad vůní uvažujete, běžte do ní. Je úžasná a pro milovníky svěžím květinových tónů bude ideální. Je snadno zapamatovatelná a jedinečná. Nemusíte ji nosit denně, ale na speciální příležitosti jako je třeba rande, se hodí perfektně.


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já potřebuji prvně upotřebit staré kousky a pak se těším, že po něčem novém zas mrknu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tento parfém som už veľakrát videla, no nikdy som ho sama neskúšala :) Ďakujem za tip!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  3. i want to try this.
    great post!Like your blog, thank you for sharing.

    luxhairshopcom straight human hair

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat