Blogerský event - seznámení s oleji Green Idea

By 11:58

Málem jsem už zapomněla, co je to blogerská akce, jak se představují novinky, a jak to na takových událostech chodí. Z více jak roční pauzy nás vytrhl event značky Topvet,  Green idea. Jedná se o českou značku, jejíž kořeny sahají do roku 1990. Jedná se o přírodní kosmetiku. Od Topvetu všichni určitě znáte jejich skořicový gel proti celulitidě, který jsem používala už jako teenager. 



Akce probíhala 15. června ráno ve Werichově vile a představovaly se novinky - ať už sprchové oleje, tak pleťové oleje. S touto značkou mám spolupráci asi od února, takže nějaké zkušenosti mám a musím říct, že jejich oleje, ale i doplňky stravy miluju. Třeba takový avokádový olej mě zachránil, když jsem měla obličej vysušený a přecitlivělý ze všech těch roušek a respirátorů, stejně jako mi pomohl se šupinkami a neustálým drbáním vysušených míst na nohách (zdravím kvalitní pražskou vodu, zimu a fitness hodinky, které nikdy nesundávám). Pochválit si musím taky Macu, neboli peruánskou viagru :-) která pomáhá na vyčerpání a unavenost anebo arganový olej, který používám hlavně na vlasy.  

Hlavní novinkou jsou sprchové oleje, které jemně a krásně voní, nevysušují ani při častém letním koupání a hlavně - a to je pro mě nejdůležitější - nemastí. Na sprchové oleje jsem zanevřela poté, co jsem jednou na něm uklouzla ve vaně a slítla i s tyčí od závěsu :D Nebylo to hezký a bylo to bolestivý. Navíc mi oleje dělaly na těle takovou nepříjemnou vrstvu a neměla jsem pocit, že bych byla umytá. Tohle oleje Green idea nedělají (huráááá). Mezi novinkami najdete vůně: Zelený čaj s opuncií (můj favorit), Santalové dřevo, lotosový květ a černá orchidej. Oleje mají 200 ml a stojí 148 Kč, což mi přijde jako naprosto OK cena. 




Další představovanou novinkou jsou luxusní pleťové oleje. Pro citlivou pleť je ideální arganový, jojobový nebo švestkový. Pro stárnoucí pleť bude ideální šípkový, opunciový, avokádový nebo olej z pískavice. Některé z nich vám tu ještě popíšu :)

Arganový olej - ideální pro ekzematickou, suchou a citlivou pleť, se sklonem k vráskám, dodává vitamíny, antioxidanty a minerály.

Šípkový olej - pro stárnoucí pokožku, tlumí tvorbu vrásek, je protizánětlivý

Jojobový - suchá, citlivá, dehydrovaná pleť, pleti vrací přirozené vlastnosti, svým složením se podobá kožnímu mazu.

Švestkový olej - mdlá pleť se sklonem k pigmentovým skvrnám,  rozjasňuje, nezanechává mastný film, ideální nejenom pro pleť, ale i pro vlasy.

Mandlový - pro dehydrovanou, suchou pleť se sklonem k šupinkám, dodává hebkost, pružnost a vitalitu, je ideální i pro atopiky.

Olej z pískavice - pro povadlou pleť, která má sklony k vráskám, dokonale vypíná pokožku obličeje a dekoltu, redukuje vrásky, vypíná poprsí a pomáhá i s poškozenými vlasy. 

Já jsem si pro svou pleť vybrala švestkový, mandlový a avokádový. Všechny jsou v bio kvalitě. Cenově  se tyto oleje pohybují od 168-698Kč za 25ml. Nejdražší je pak olej z pískavice.



Co by to bylo za akci, kdyby na ní nebylo jídlo, že jo :D Takže pokud jste se ve čtení dostali až sem, tak teď Vás čeká pastva pro oči a žaludky :) 




Moje blogerská rodina. Tanička, Andrejka, Raduš a Marťa a Luci





You Might Also Like

1 komentářů