Zima, seriály a příprava na Vánoce

By 8:25 , ,

Je tady podzim/zima a s nimi i období chumlání se do deky na gauči, koukání na seriály, rozsvěcování světýlek po celém bytě a hlavně je tady období svíček a čekání na Vánoce.

Stále se neumím rozhodnout, jestli mám podzim ráda. Spíš mám ráda jenom jeho první část, kdy je venku 20 stupňů a všechno hezky barevné :) Ale uznávám, že i to chumláníčko a svíčky mají něco do sebe. Narovinu přiznávám, že Yankee Candle svíčky šly vždycky mimo mě. Přišlo mi to jako předražený trend, který hýbe internetem... No a pak jsem loni k narozeninám dostala svoji první Yankee... Co vám budu říkat....Už to nadšení chápu. Teď totiž taky patřím ke skupině fanoušků, kteří si pravidelně musí jít vyzkoušet nejnovější vůně a vykupují Notino.

yankee candle christmas magic

Letos jsem se rozhodla vyzkoušet hned několik vánočních vůní, abych se pořádně namotivovala k pečení cukroví a balení dárků (zatím jsem zůstala ve fázi příprav. Těsto se mi válí v ledničce a dárky všude po bytě). Moji oblíbenou vůní je Christmas Magic, jedná se o sladkou kořeněnou vůni, která není nijak agresivní, ale během chvilky se krásně rozleží po celém bytě.
Hlava: mandarinka, bergamot, eukalyptus
Srdce: balzámová jedle, šťáva z borového jehličí
Základ: cedrové dřevo a smrk

Tyto velké (623g) Yankee Candle svíčky by měly vydržet zapálené okolo 110 až 150 hodin, což znamená, že pokud budete pálit 24H denně, můžete pálit 5 až 6 dnů v kuse :-) Takže v reálu vydrží fakt dlouho. Pokud tedy přemýšlíte, zda se YC vyplatí, za mě určitě jo, ale doporučuju si každou vůni pořádně očuchat v kamenné prodejně, ať pak nejste překvapeni. Některé příchutě jsou totiž poměrně dost silné, a pokud vám nebudou na 100% vyhovovat, může vás z nich bolet hlava. 



Dalším kouskem, který jsem si letos před vánoci pořídila, je dárková sada Alpine Christmas, která obsahuje malou velikost (104g) Candlelit Cabin a tři votivní svíčky Evengreen Mist (49 g), Pomegranate Gin Fizz ( 49 g) a After Sledding (49 g). Celá tato sada vychází na cca 500 Kč a je hezká jako dárek anebo jako ochutnávka různých vánočních vůní, které člověka naladí na vánoce. Přiznávám, že úplně nejméně mi sedla Candlelit Cabin (ta šedá), protože je hodně dřevitá a kořeněná a já mám raději ovocné a lehčí vůně.
Hlava:  jablko, rebarbora, černý pepř
Srdce: magnolie, muškátový oříšek, lískoý ořech
Základ: pačuli, vetiver, ambra

yankee candle



Naopak na první přičichnutí jsem se zamilovala do Pomegranate Gin Fizz, protože voní po granátovém jablku a je to vůně přesně pro mě a pro všechny milovníky sladkého ovoce. Celkově ale pozoruju, že většina YC svíček, co doma mám, jsou červené. Nevím proč, ale červené svíčky mi vždycky voní nejvíce ze všech :)



Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

0 komentářů