Laky na nehty Essie - stojí za to? A kde je koupit za pár korun?

By 18:20 , ,

Jestli je nějaká holčičí zkrášlující činnost, která mě nebaví, tak je to lakování nehtů. Nemám ráda, když nehty nalakuju, ony se pak obtisknou do peřiny/na oblečení/do silonek, lak se po jediném dni odrbe a já zase začínám nanovo.
Nicméně za ty roky jsem si našla pár dobrých pomocníků, kteří mi lakování usnadňují a stojí za každou korunu, kterou do nich investuju. Řeč je například o různých urychlovačích schnutí, base či top coatech anebo o lepších barevných lacích. A o těch si dneska povíme víc.

Essie Nail Polish

Takovým velkým pomocníkem jsou pro mě laky Essie nail polish, které stojí sice půl ledviny, ale na Elnino.cz jsou vyloženě za hubičku, takže na ně doporučuju mrknout. Ono je to obrovský rozdíl, jestli za lak dáte 250 Kč nebo 97 Kč.Takže kdo nad Essie uvažujete, objednejte si je tam :)

Výhody těchto laků? Těch je hned několik.
Laky mají super praktický štěteček, takže stačí dva tahy a máte nalakováno. Se štětečkem se dobře pracuje, takže pokud jste třeba méně šikovné, tak se nemusíte bát, s Essie  si nalakuje nehty i nezkušený muž :D Většina odstínů kryje ve dvou vrstvách, některé i v jedné, což mi naprosto vyhovuje, pokud spěchám, ale nechci mít odrbané nebo nenalakované nehty. Jedna vrstva zpravidla stačí u středně tmavých zemitějších odstínů. 

Essie Nail Polish
 

Essie laků mám doma obrovskou zásobu, takže jsem už vypozorovala, které odstíny jsou jaké a zatím se mi potvrdilo, že vyloženě tmavé barvy mi vyhovují nejméně, protože mi přijde, že mají odlišnou konzistenci, neschnou tak snadno a člověk si musí dát více záležet na tom, aby nehty byly pěkně nalakované. Ale na druhou stranu má tento problém většina značek, protože na tmavé barvě jde nedokonalost vidět nejvíce. Zatímco světlejší barvy (tmavší růžová, bordó, rudá) se nanášejí fakt jednoduše a vypadají perfektně na každé délce nehtu.  

Drobný tip! Pod každý barevný lak nanášejte base coat, který nechte dokonale uschnout, následně nalakujte dvě vrstvy barevného laku a po zaschnutí dejte top coat. Pokud sháníte kvalitní base i top coat, mrkněte také k Essie. S těmi jsem spokojená fakt hodně a zpravidla je používám i k jiným lakům. Jako malou vychytávku doporučuju vyzkoušet sprej/kapky/lak na urychlení schnutí laku na nehty. Ten mám třeba moc ráda od She nebo Catrice. Aplikuju ho na poslední vrstvu - tedy top coat a nehty jsou do pár vteřin suché a odolné vůči odřeninám, peřinám a rýhám :)




Essie laky rychle schnou na nehtech, ale snadno nezaschnou (určitě znáte takový ten nepříjemný pocit, kdy po pár použitích lak mění konzistenci). Výdrž pak vidím na dva tři bez poškození a klidně i týden v normálním nositelném stavu. Věřím, že někomu nehty vyydrží krásné daleko delší dobu, ale mně žádný lak nevydrží déle než půl dne, takže Essie je pro mě takové malé vítězství.

Shrnuto, podtrženo!
Pokud tedy sháníte lak, na který se můžete spolehnout, zkuste Essie. Pro lepší výdž a větší lesk doporučuju použít i Essie Base coat a top coat. Laky vydrží déle než všechny ostatní a navíc na Elnino je seženete vyloženě za hubičku.

Zkoušeli jste už někdy Essie laky?

 

 

Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

1 komentářů