Vůně Cacharel Yes I am fabulous [Recenze]

By 18:04 , , ,

Je tady jaro  (Podle kalendáře. Po vykouknutí z okna si tím ještě moc jistá nejsem) a s jarem se nám mění  nejenom chutě, ale i oblíbené vůně. Zimní držáky schováváme zpátky do skříní a snažíme se naladit na pohodovou, mnohdy ovocnou či květinovou notu. Jsou vůně, které nosím celoročně (Black opium, YSL Mon Paris), ale některé kousky považuju vyloženě za sezonní. Můj letošní objev na teplejší dny se jmenuje Yes I am Fabulous a je od značky Cacharel. Tyhle barevné rtěnky jste už u mě mohli vidět víckrát, protože třeba tu červenou klasiku jsem si fakt oblíbila.  Na recenzi klasické Yes I am můžete mrknout sem.

Cacharel Yes I am fabulous

Tentokrát jsem ale sáhla po její fialové sestře. Yes I am fabulous je k dostání ve čtyřech  velikostech - 10 ml, 30 ml, 50 ml a 75 ml. Já zpravidla kupuju ty menší balení, protože tahle vůně má ideální jednoduchý obal, který se vejde i do menší kabelky, a já tak nemusím nic přelívat do cestovních rozprašovačů na parfém. Největší verzi pak seženete za necelé dva tisíce, střední okolo tisícovky. Jedná se o svěží ovocnou- květinovou vůni. 

Hlava: ostružiny

Srdce: otočník

Základ: mléko, lískový ořech

Cacharel Yes I am Fabulous

Vůně není tuctová, ostružiny ji dodávají nádech jedinečnosti a svěžesti. Je snadno zapamatovatelná, lehká, ale smyslná a hodně moderní. Doporučuju ji spíše věkové kategorii dvacet až čtyřicet let. Yes I am fabulous je parfemovaná voda, výdrž je příjemná, nevydrží celý den, ale půl dne určitě. Nebolí z ní hlava, není agresivní. Pokud hledáte vůni, kterou si můžete pořídit i bez zkoušení, tuhle můžu doporučit. Taky jsem ji brala naslepo a mile mě překvapila. Určitě to není typ vůně, kterou buď milujete nebo nesnášíte. 



Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

1 komentářů