Limitka MAC Black Cherry [Recenze]

By 11:32 , , ,

Asi jste postřehli, že internetem prolítla nová jarní kolekce značky MAC. Je nádherná, úchvatná a stylová. Něco takového jsem prostě ve své sbírce potřebovala, protože MAC je značka, od které mám sice pár náhodných kousků (bronzer a nějaké tvářenky a rtěnky), ale nemám žádnou limitku ani hlavní trháky, které MAC dělají MACem. Nakonec jsem na Notino sáhla po vyživujícím balzámu, fixátoru make-upu a tvářence z kolekce Black Cherry. 

MAC Black Cherry

Fakt by mě nenapadlo, že jednou dospěju do fáze, kdy mým nejoblíbenějším produktem bude balzám na rty, ale ono to tak fakt je. Na Black Cherry Glow Play Lip Balm mě baví, že balzám vypadá velmi elegantně a luxusně - takže to není jeden z těch produktů, co válíte po kapsách, dokud vám omylem někde nevypadne. Na tohoto fešáka si prostě dáváte pozor. Sáhla jsem po odstínu Floral Coral, protože korálovou barvu můžu, ale upřímně se mi líbily všechny odstíny. 

MAC Black Cherry

MAC Black Cherry

Balzám vychází na  cca 585 Kč a má 3,6 g, uvnitř vypadá jak luxusní rtěnka a i na první pohled máte pocit, že je to rtěnka. Co je na něm nejlepší, je, že obsahuje bambucké máslo, které krásně rty hydratuje, vyživuje a dodává jim svěží vzhled. Balzám je na rtech hrozně příjemný a přiznám se, že od té doby, co ho používám, jsem ještě neměla problém s vysušenou či popraskanou pusou. Na rtech vydrží a nemá problém ani s respirátorem. Jasně, že se obtiskává, ale určitě to není ten typ produktu, který nanesete a za chvíli je úplně všude i na zubech. To určitě ne. Za mě teda palec nahoru. A sama jsem moc překvapená z toho, jak jsem si ho oblíbila, protože ven jsem balzám nikdy nenosila. Vždycky jsem musela mít rtěnku. 

Krásným kouskem z limitky MAC je i fixátor makeupu Cherry Blossom, který pomáhá obličej zafixovat a postarat se o to, aby líčení déle vydrželo. Používám ho denně a musím říct, že díky němu si make-up hezky sedne a tolik se neobtiskává na roušku. Jestli je lepší než levnější fixátory? Nemyslím si. Na druhou stranu obličej pěkně vyživuje, nedráždí a nesmrdí na rozdíl od jiných levnějších kousků.

MAC Black Cherry


Posledním úlovkem je tvářenka MAC Black Cherry Extra Dimension blush, kterou mám v nejtmavším odstínu (Under my plum). Je velmi pigmentovaná, hází odlesky a je nádherná, ale příště zkusím od MAC něco do oranžového podtónu. Co se MAC produktům na tvář musí nechat, je, že vydrží celý den a stačí jich opravdu maličko, takže jsou téměř nespotřebovatelné. 


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ten balzám vypadá hodně dobře a funkčně, když obsahuje bambucké máslo ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám vypadá fakt luxusně.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé Kači to je nádhera to balení. :) Nejvíc cute. A ještě Mac, to je kosmetika, kterou mám už dlouho na mém wishlistu.

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat