Maybelline Lash Sensational Sky High [Recenze]

By 9:00 , ,

Asi není mezi námi žádný kosmetický nadšenec, který by nezaznamenal novou řasenku od Maybelline.

Sky high je novinka posledního měsíce a jak se rychle v drogerii objevila, tak rychle byla vykoupena. Stojí okolo 180-200 Kč a má světle růžový obal. 

Maybelline sky high


Slibuje neskutečné prodloužení a objem, sytou černou barvu a výrazné zahustění. Za sebe můžu říct, že na řasenku jsem slyšela tolik chvály, že jsem ji musela mít hned první den, kdy ji dovezli do drogerky.

Shrnutí po prvním použití? Není špatná, je voděodolná, i když podle oficiálního popisu voděodolná není. Dělá pěkný řasy, ale má moc malinký kartáček. Na první pohled jsem z ní odvařená nebyla, ale postupem času jsem k ní našla cestu a po necelém měsíci jsem si ji dokonce zamilovala.

Maybelline sky high
Maybelline sky high

Silikonový kartáček je sice hodně malinký, ale aspoň se vám nestane, že si řasenku při líčení obtisknete na víčko a kořen nosu. Mám poměrně dlouhé řasy a tohle je dlouhodobě moje prokletí. Na druhou stranu, kdybych na ní neslyšela samou chválu, nikdy bych po ní nesáhla, protože ten štěteček je přesný opak toho, co já vyhledávám. Miluju všechny ty tlusté štětináče. Tím, že je kartáček hodně tenký, lehký a ohebný, je s ním jednoduchá manipulace a řasy krásně nadzvedne i bez použití kleštiček.

Moje řasy jsou dlouhé a poměrně těžké, to znamená, že objem mi moc dlouho nezůstane a během dne řasy zplihnou. U Sky high ale pozoruju, že jak se ráno nalíčím, tak celý den vypadám, proto musím pochválit lehké složení řasenky.

Maybelline sky high


Řasenka není voděodolná (podle popisku), ale v reálu vydrží téměř všechno - slzy, déšť, sníh i opravdový slzavý údolí. Nic s ní nehne. O to horší je pak odličování. Ale pokud máte olejový odličovač, nemáte se čeho bát. Další způsob je odličování prsty ve sprše - v tomto případě řasenku normálně stáhnete a neudělá vám pandí oči. 

Shrnuto, podtrženo. Sky High se vážně povedla. Není moc mokrá ani moc suchá, dělá objem, slepuje, ale řasy jdou snadno rozdělit pomocí čistého kartáčku. Dá se vrstvit, dobře vypadá jak v jedné, tak i ve čtyřech vrstvách. Během dne se mi neobtiskává na víčko, nemaže se a neplihne. Vrcholný efekt je pěkný - není to žádné wow, ze kterého si sednete na zadek, ale nebudete určitě zklamaní. Na řasenku za dvě stovky je to uctihodný výkon. 

Maybelline sky high


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Vím, že existuje ale čekám ještě na pár recenzí abych si o ní udělala obrázek. Obal se mi hrozně moc líbí i kartáček a řasy udělá moc pěkné, tak uvidím zda do ní půjdu.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Já se musím přiznat, že za mě to sednutí na zadek je 😅 sama mám kratší řasy, takže efekt je u mě bomba.

    OdpovědětVymazat
  3. o tejto riasenke už čítam na viacerých blogoch a zatiaľ ju každý iba chváli, tak sa po nej asi popozerám :) musím pochváliť aj krásne fotky :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně mi vyhovuje, po dlouhé době opravdu řasenka na kterou se můžu spolehnout. Neobtiskává se a dělá krásný pohled, takže za mě značka ideál :)

    OdpovědětVymazat