Líčení s paletkou Sigma - Cor de Rosa

By 10:18 , , , , ,

Po delší době bych vám zase moc ráda ukázala nějaké to líčení. Přiznávám, že poslední rok trávím tímto svým koníčkem hromadu času a skoro není den, kdy bych aspoň na chvilku nebyla namalovaná. Učím se nové věci, snažím se zlepšit, zrychlit se ve své ranní rutině a hrozně ráda testuju nové kousky dekorativky, protože je na to konečně čas a chuť. Nejvíce se make-upu věnuju ve dny, kdy mám home office, protože každé ráno ušetřím dost času dojížděním do práce a ten čas tak můžu trávit jinak. Hádám ale, že jsem přesný opak většiny žen, které si právě užívají, že se na HO nemusí líčit, česat ani oblíkat. 

Sigma Cor de rosa


Dneska mrkneme na zoubek líčení s paletkou Cor de Rosa od značky Sigma. Donedávna jsem vlastně ani nevěděla, že tahle značka vyrábí i něco jiného než štětce, ale pak jsem na Notino uviděla paletku, která přesně odpovídá mému barevnému zaměření a bylo jasno. Musela jsem ji mít. Je totiž skvostná. 

Paletka má nádherný obal, který vypadá fakt luxusně, obsahuje štětec a 14 stínů, ze kterých si asi vybere každý. Můžete sáhnout jak po světlých a přirozených odstínech, tak po větší divočině. Já (samozřejmě) sáhla po divočině. Na své líčení jsem si vybrala odstíny Apricot, Shakespeare + Damask, Belle of the ball + Sunsprite. 

Sigma Cor de rosa


Nejprve jsem na víčko nanesla základ - tedy stíny Apricot, a když jsem ho vyblendila do ztracena, doplnila jsem vnější koutek oka kombinací Shakespeare + Damask. Stíny se hůř stínují - hlavně ty tmavší, takže doporučuju trpělivost a kvalitní štětec. Následně jsem na víčko nanesla korektor/bázi a na něj od vnitřního koutku oka dala kombinaci stínů Belle of the ball + Sunsprite. Tyto dva stíny vypadají v pánvičce jako hodně pigmentované, ale bez báze slouží spíše jako toppery, proto doporučuju nanášet na vlhký podklad. 

Poté jsem použila oční linky ve fixu Maybelline Hyperpreciseallday, které jsem si teď fakt oblíbila, protože jsou jedny z mála fixových linek, které kreslí i na stíny a třpytky a nejsou hned roztřepené. Výsledný look jsem doplnila touto novou a skvělou řasenkou Maybelline Sky high, která určitě stojí za zmínku a brzo se můžete těšit na její recenzi. 

Sigma Cor de rosa



Sigma Cor de rosa


Jako make-up mám nejraději Rimmel Lasting finish, který je středně krycí a na obličeji vydrží celý den. Obličej jsem zapudrovala pudrem Stay Matte a na tváře nanesla svoji oblíbenou tvářenku a rozjasňovač z paletky Smashbox Cali kisses. Na tuhle potvůrku ale bacha, je pigmentovaná jak blázen. 

Tak co říkáte? 

Sigma Cor de rosa

Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

7 komentářů

  1. To líčení je naprosto boží! A ta fotka těch produktů hrozně povedená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rimmel je skvělý makeup. Líčení je moc pěkné, sluší ti to.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. To líčení je skvělý! Na paletku jsem taky koukala, ale pak se ozvalo mé racionální já (sama nevím, odkud se vzalo), které mi připomnělo, že v těch třech highendových paletkách, co už mám doma, pomalu nejsou ještě ani důlky a že by si tahle kráska od Sigmy podobný osud nezasloužila. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne líčenie, si veľmi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné líčeni!! Vždycky uslintávám, když ukazuješ líčení s touto paletkou 😍

    OdpovědětVymazat