Na Halloween za batmana + návod, jak se nalíčit

By 10:00

Ahooj:)
Dneska mám pro vás poněkud netypický článek. Takový, o který mě hodně žádáte, ale já moc nevím, jakým stylem to pojmout.

Dneska se podíváme na to, jak jsem se nalíčila na Halloween + popíšu postup, jak na makeup a jaké produkty jsem použila. Byla bych vám hrozně vděčná za nějakou zpětnou vazbu, protože tento typ článků je sice hodně žádaný, ale doposud jsem dost váhala s realizací. Videa totiž točit nechci.




Na Halloweena jsem chtěla vymyslet něco pořádného, ale tak nějak pořád nebyl čas. Až nakonec jednou...jenže jsem tak trochu zjistila, že umělou krev i bělobu jsem nechala u rodičů, a tak se moje maska musela obejít bez zombíků a mrtvých nevěst! :D
Nakonec jsem se rozhodla pro netopýří ženu....

Použité produkty:
  • Makeup Rimmel Lasting Finish 25h, 103
  • Pudr Rimmel - Stay Matte, 04
  • Báze pod oční stíny - Manhattan, Endless stay eye primer
  • Černá tužka na oči - Sephora
  • Červená tužka na oči
  • černé linky Essence - liquid ink
  • Paletka očních stínů Sleek, Oh so special
  • řasenka - Maybelline, the Colossal Volume
  • třpytky na nehty 
  • Rtěnky: NYX Soft Matte, Monte Carlo + NYX Liquid Suede - Subversive socialite 
Podkladovou bázi Manhattan jsem kupovala ve Vídni v BIPA drogerii, u nás je tato kosmetika k sehnání na různých eshopech - stačí zadat do vyhledávače a máte :) SLEVOVÝ TIP: Pudr od Rimmel a řasenku Maybelline kupuju zásadně na notino.cz, protože tam jsou na tyto produkty velmi často slevy a dají se sehnat za hubičku!! Takže určitě doporučuji na web občas kouknout :)
Třpytky na nehty seženete v každé speciálce na nehty nebo třeba na aliexpressu, kde kupuju většinu zdobítek, šambolek a fólii na nehty :)
Rtěnky jsou dostupné v Douglasu a zbytek produktů seženete v jakékoliv drogerii :) Kleštičky na řasy kupuju v drogerii v Tescu, protože mi vahovují nejvíce a jsou za hubičku!

Postup:
Nejprve jsem si nanesla makeup. Poté jsem na oční víčka dala bázi pod oční stíny, na kterou jsem štětečkem nanesla barevné třpytky. na suché pokožce by nedržely, ale na bázi drží skvěle. Na víčko jsem nanesla fialové třpytky, směrem ven jsem přidala ještě pár tmavě růžových, udělala černou oční linku, řasy natočila kleštičkami a nařasenkovala. Pod okem jsem si udělala hrubou červenou linku tužkou na oči. Následně jsem si na obličej udělala obrys netopýra, který jsem zafixovala sprejem na fixaci makeupu. Černými stíny jsem vybarvila celý vnitřek netopýra - aplikovala jsem je namokro (štětec namočila navlhčila vodou)....



Vnitřek rtů jsem vykreslila rudou rtěnkou, nechala ji zaschnout a  na zbytek nanesla tmavý odstín, který doporučuju lehce utřít do ubrousku :)
Zafixovat sprejem na makeup a hotovo :)
Záležitost na max 30 minut :)



A teď se pojďme podívat na hotovou masku :) Btw: netopýr byl celočerný. Fotky jsem ale fotila v noci při umělém osvětlení, které jsem musela zesvětlovat, takže to má možná dostatečně děsivý efekt, ale na některých fotkách vypadá netopýr nedodělaně :(








You Might Also Like

6 komentářů