Astrid - Teribear hýbe Prahou 2019

By 8:00 , ,

Ahoj, ahoj. ❤️
Po každé akci bych potřebovala tak den na to, abych mohla dopsat všechny článkové resty a další den, abych chytla dobré světlo na focení produktů :D Ten dospěláckej život je fakt dřína, jak to má člověk stíhat :)
Na začátku září jsem byla pozvána na tradiční Teribear hýbe Prahou, během kterého se běhalo se speciálními čipy a za každý uběhnutý kilometr pak šla určitá částka na Nadaci Terezy Maxové a na pomoc dětem. Akce trvala 10 dní a co jsem koukala, tak se povedlo vybrat krásných 12 215 880 Kč.
S holkama blogerkama - CharmedkouShelf of beauty jsme byly na tuto akci pozvané a i když to vypadalo, že to do svého diáře nevmáčknu, jsem ráda, že jsem nakonec šla a s holkama jsme si to užily, i když tomu běhu jsme upřímně moc nedaly. Na druhou stranu jsem si koupila  hromadu Jojo medvídků, které Teribear taky podporují, a to se za dobrý skutek přece taky počítá ✌️


Akce byla pod záštitou Astridu & nově taky Indulony, takže kromě toho, že šlo o dobrou věc, tak jsme si trošku zajuchaly nad kosmetickými novinkami na trhu.
Astrid patří na můj kosmetický stolek už několikátým rokem a třeba jejich micelárky nemají konkurenci (už jste zkoušeli micelárku DETOX nebo Soft skin? doporučuju. Jsou nejlepší)...
A indulona - i když to v někom evokuje retro krémy našich babiček, tak stejně musim říct, že na zimou popraskané ruce jsou nejlepší. Existuje tolik různých krémů, tolik značek, každou zimu jedu jedno balení za druhým, ale to, co dokáže klasická modrá Indulona, nedokáže zatím žádný jiný krém...a vzhledem k tomu, ze každá zima je pro moje ruce utrpení, tak jsme ráda, že jsem konečně našla spásu.
















A co vy? Používáte kosmetiku značky Astrid nebo Indulona? Jaké produkty od nich máte nejraději?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Indulonu mám rozhodne radšej, príde mi perfektná a tá vôňa modrej je skvelá. Mám ju fakt rada. Ako píšeš, tá hydratácia je perfektná a zachráni ma vždy. Dokonca majú aj telové maslo, ktoré drží na pokožke celý deň.

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám obě značky a jsem spokojená, indulonu jsme vozili i babičce do nemocnice, na jizvy byla ideální. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, je úžasný, kolik peněz se vybralo, úplně fantastická částka :) Moc Vám to všem slušelo. Mám doma ještě jednu půlku té masky s černým uhlím, je skvělá

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to musela být parádní akce :-), moc vám to seklo!

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat