Testuju high-end kosmetiku z Elnino

By 12:59 , , ,

Už je to nějaký ten pátek, co se mi dostala do ruky tato dražší kosmetika, takže jsem měla spoustu příležitostí ji vyzkoušet a podrobit zatěžkávací zkoušce. Sáhla jsem po make-upu, očních linkách ve fixu, balzámu na rty a fixu na obočí.


Jako první se mrkneme na zoubek make-upu Estee Lauder Futurist Aqua Brilliance. Tento rozjasňující make-up má SPF 20, takže chrání před slunečním zářením. Pleť sjednocuje a zabraňuje vysušování. Po nanesení je spíše sušší než mastný (mám normální pleť). Krytí slibuje střední až vyšší.

Estee Lauder make-upy mám poměrně ráda. Double wear mi sice úplně nesedl - ale to hlavně kvůli velmi silnému krytí, které moje pleť nepotřebuje, nicméně Futurist Hydra Rescue je jeden z mých úplně nejoblíbenějším make-upů vůbec, proto jsem byla zvědavá, jak obstojí Aqua Brilliance. Za sebe musím říct, že není vůbec špatný - dobře se nanáší, snadno se přizpůsobí pleti a vypadá přirozeně. Je lehounký, nestahuje pleť. Krytí spíše střední, než vysoké. Nedělá masku, neleze do pórů, neoxiduje, ALE z nějakého důvodu mi na obličeji nedrží. Po pár hodinách už líčení nevypadá moc svěže a make-up se vytrácí z obličeje - hlavně z nosu a okolí rtů. Během několika hodin mi na obličeji udělá mapy.
Věřím, že někomu sedět určitě bude, protože má opravdu výborné hodnocení, ale jak už jsem zmiňovala několikrát, make-up je neskutečně individuální záležitost. To, co jeden miluje, druhý neocení. Neskutečně záleží na typu pleti a na tom, co od make-upu očekáváte.


Druhým Estée Lauder produktem, který jsem vyzkoušela, je oživující balzám pro objem rtů Pure Color envy lip volumizer. Má velice elegantní obal, u kterého si fakt užívám, když ho vytáhnu na ulici, abych balzám na rtech doplnila. Vypadá pořád jako nový, neloupe se, není poškrábaný. 
Balzám má jasně růžovou barvu a je lehce mentolový. Neštípe ani nepálí. Dodává rtům lehký barevný nádech, ale hlavně je chrání před vysušením. Za mě je to moc příjemný kousek, který za to stojí.


Dalším produktem, který musíš vyzkoušet, jsou oční linky ve fixu Benefit THEY´RE REAL! XTREME PRECISION LINER. Jedná se o linky, které jsou typické svou precizností. Mají neskutečně tenký hrot, díky kterému se dá dosáhnout opravdu jemné linky. Obrovskou výhodou je, že se hrot netupí ani nevysychá. Linky mám doma několik měsíců a stále jsou ve stejné kondici jako na začátku, což se bohužel nedá říct třeba o Rare beauty linkách, které byly do této chvíle moje nejoblíbenější, ale musela jsem je co měsíc, dva měnit, protože vysychaly a hrot se snadno otupil. Xtreme precision liner je navíc voděodolná, takže ji jen tak něco nezničí. Dobře se s nimi kreslí po makeupu, stínech i po třpytkách. Na elnino jsou navíc za nějakých 585 Kč, což je pěkná částka, když srovnám cenu x výkon x nezničitelnost x preciznost.


Posledním kouskem, který vám tady ukážu, je pero na obočí Brow microfilling pen od Benefit. Nejedná se o běžný fix, ale o "trojhroťák", neboli fix, díky kterému docílíte microbladingu i bez bolesti. Fix vykreslí tři chloupky najednou a musím říct, že vypadají přirozeně. Co se týká tohoto typu produktu, tak za sebe můžu říct, že jsem vyzkoušela kde co. Všechny možné značky, druhy... ale jediné, co stálo za zmínku, je tento Benefití počin. Dokáže kreslit i na make-up a nevysychá po pár použitích. Jestli bych si ho pořídila znovu? Asi ne. Ale ne kvůli tomu, že by mi nevyhovoval, ale proto, že obecně preferuji tužky na obočí a pomády, protože jsou prakticky nespotřebovatelné a nezničitelné. Navíc microblading se mi líbí na ostatních, ale u sebe mám raději plnější obočí. Pokud ale microblading vyhledáváte, po fixu určitě sáhněte. Budete moc spokojeni. 


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

1 komentářů