Manufaktura - Jahoda & Bezový květ [Recenze]

By 8:15 , ,

V dubnovém Arome balíčku mi přišla nová limitka Manufaktury. Jedna se o vůni jahoda & bezový květ...a...voní dokonale! 

Celá tahle letošní jarní limitka obsahuje 7 produktů - Sprchový gel & šampon, sorbet na obličej a dekolt, balzám na rty, toaletní vodu, krém na ruce, tělové mléko a sirup.
Já v balíčku jsem našla sprchový gel & šampon, krém na ruce a hydratační osvěžující sorbet na obličej a dekolt, tak se pojďme podívat, jak si jednotlivé produkty vedou...

Manufaktura Jahoda a bezový květ

Začneme tedy sprchovým gelem & šamponem. Seženete ho buď online nebo v kamenné prodejně za 169 Kč a má 255 ml. Na Manufaktura produktech se mi líbí, že mají hezký design, hravé nápisy a působí tak nějak roztomile. Gel neosahuje silikony a má přírodní složení, takže by neměl vadit ani těm, kteří mají citlivou pokožku. Výtažek z jahodovníku a květ bezu by měli pokožku vyživit, hydratovat a regenerovat. Na této limitce mě nejvíce baví její sladká, jemná vůně, která je ovšem dost silná, takže komu tyhle slaďárny nevoní, nebude se mu líbit ani tato limitka. Gel používám pouze na tělo (na vlasy nic kromě profi péče nepatří) a musím říct, že se vůně drží i po umytí. Navíc příjemně hydratuje.

Manufaktura Jahoda a bezový květ

Zjemňující hydratační krém na ruce má 75ml a stojí 149,- Kč. Složení krému je plné hydratačních, regeneračních a zjemňujících přírodních prvků. Krém není příliš mastný, snadno se vsakuje, takže jim neumastíte všechno okolo...a hlavně dokonale výrazně voní. Co mě trošku mrzí je, že není tolik hydratační jak bych si přála, resp. po období častého mytí a dezinfikování rukou, potřebovala. Nanáším ho těsně před spaním, aby měl možnost hezky vsáknout, ale dá se normálně používat i během dne. Zasychá rychle. Ruce jsou jemnější, to jo, ale že bych viděla nějaký zázrak a měla po použití ruce jako miminko, říct nemůžu. Bohužel.
Za mě teda raději noční maska na ruce Rituals Sleep nebo krémy na ruce Yves Rocher. 



Hydratační osvěžující sorbet na pleť a dekolt má 100 ml a stojí 299,- Kč. Hodí se pro všechny typy pleti, je z přírodních látek a je fajn například pod makeup, popř. pod denní krém. Makeup po něm neklouže, rychle zasychá, nedělá mastné fleky, ani neucpává póry. Má hodně jemnou konzistenci a snadno se vsákne a osvěží. Používám ho ráda, nanáším ho během své ranní pečující rutiny. Jestli ale nějak zvlášť hydratuje či vyživuje, vám prostě neřeknu. Je příjemný, ale zázraky nevidím.


Shrnuto, podtrženo. Celá tahle limitka naprosto dokonale voní a je roztomilá. Je ideální jako dárek, protože je krásně zabalená. Kromě jednotlivých produktů, si taky můžete koupit zvýhodněné sady.
Jsem ráda, že jsem tuhle značku vyzkoušela, protože o Manufaktuře pořád slýchám, ale do této chvíle jsem moc zkušeností neměla. Celá tahle limitka je must-have pokud milujete svěží jahodovou vůni. Co se ale týká účinků, nepříjde mi nijak zázračná. Krém na ruce je na mě moc slabý. Bude stačit tomu, kdo má ruce v naprostém pořádku, jenom je chce trošku hydratovat. Sorbet je na pleti moc příjemný, nemastí, neucpává póry. Sprchový gel je držák a vůně na kůži vydrží poměrně dlouho. 
Jestli bych si limitku koupila znova? Pro vůni a vzhled určitě, pro účinky nejspíše ne.

Manufaktura Jahoda a bezový květ

Barter spolupráce s Arome.cz
Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já věci z manufaktury vždy kupuji mamce, krém na ruce i sobě. Limitku koupím klidně jen kvůli vůni :D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, co se týká krému na ruce, jeho hydratační schopnost není nejvyšší, já mám asi nejraději krémy od Loccitane. Ale Manufakturu znám velmi dlouho a líbí se mi jejich pestrost a autentická parfemace. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Manufaktura má krásné obaly. Měla jsem od ní jen krémy na ruce a byly docela fajn. Velmi mě zaujal sprchový gel, jeho vůně může být nádherná.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat