YSL Mon Paris Couture [Recenze]

By 8:41 , , ,

Mon Paris je vůně, kterou jsem chtěla už pěkně dlouho, ale.. vždycky nakonec vyhrála nějaká jiná, rozumnější, dospělejší, víc vhodná volba.
Když mi přišel balíček z Elnino, a v něm její verze Couture, byla jsem upřímně fakt nadšená. Jedná se o parfemovanou vůni, která spadá do kategorie Chyprově-ovocné.
 
YSL MON PARIS COUTURE

Hlava: grep, bergamon, malina, mandarinkovo-pomerančové aroma, liči
Srdce: růže, pivoňka, květ pomerančovníku, durman
Základ: pačuli, bílé pižmo, ambroxan, cashmeran


Co se mi na vůni neskutečně líbí, je její vzhled. Jednoduchý, vkusný a praktický - prostě ji strčíte do kabelky a nemusíte řešit, jestli se vám nezničí, něco se na ni nezlomí, neupadne - mám ráda tyhle praktické flakónky běžného tvaru.
Cenově se pohybuje okolo 1469,- Kč za 50 ml, největší verze má pak 90 ml a stojí okolo 1900 Kč, takže taková běžná cena kvalitního parfému.

Verze Couture je novinka z roku 2018 a oproti klasické verzi je více květinová a silnější. Zatímco Mon Paris je podle mého vhodná spíše mladším ženám okolo 30 let, tahle verze se tak nějak hodí pro všechny věkové kategorie. Je poměrně silná a hodně v ní jdou cítit právě citrusy.


YSL MON PARIS COUTURE

Pokud nemáte rádi vyloženě jemné, ovocné a sladké vůně, ale preferujete něco "ostřejšího", Couture bude nejspíše vůně pro vás. Pokud ale fandíte klasické Mon Paris, tahle verze vám bude nejspíše vyhovovat na podzim nebo na zimě, protože na léto je přece jenom trošku těžká.
Výhodou této vůně je, že se uleží - takže na první přičichnutí ji možná nepřijdete úplně na chuť (není to ta klasické láska na první pohled), ale jakmile se na těle trošku uleží, voní moc pěkně.

Shrnuto, podtrženo.
Vůně není vůbec špatná. Je elegantní, sebevědomá, stylová. Ale pokud bych se měla já osobně, milovník jemných, sladkých vůní, rozhodnout, která mi vyhovuje víc, vyberu si klasickou Mon Paris.


YSL MON PARIS COUTURE

(Barter spolupráce s Elnino.cz)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Podľa toho zloženia to vyzerá, že by sa mi vôňa fakt páčila. Dík za tip, myslím, že som o nej ešte nepočula. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kači, zrovna tento týden jsem šla kolem Douglasu a vůně Mon Paris je tam jako vůně měsíce. Kamarádka měla vzorek, tak jsem k ní čichala a ta vůně je nádherná, sladká. Takže bych se jí ráda odměnila k Vánocům :) Skvěle jsi to popsala, vím, že pro mě bude vhodnější klasická Mon Paris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, souhlasím :) Ty jsi spíše typ "klasická Mon Paris". Já ji mám k Vánocům slíbenou od našich, tak se na ni těším ♥

      Vymazat
  3. Já mám klasickou Mon Paris a úplně ji miluji ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Představ si, zrovna tuhle mám ve vzorečcích z krasnévuně,cz voní pěkně. :)
    Flakonek je nádherný, určitě dělá radost.
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat