Proč (ne)mít rád podzim

By 9:30

Vlastně vůbec nevím jak, ale je tady zase to chumlací počasí, kdy člověk zapaluje svíčky, pije čaj a kapky na nachlazení na litry a nejlepší kámoš je topení a volné odpoledne, kdy nikam nemusí chodit. 
Okay, u youtuberek pravidelně nacházím videa i články o tom, jak je podzim kouzelný, a jak bychom se ho měli naučit mít rádi, ale upřímně..pěkný není :D 
Ale i přes to, jak moc nemám období říjen až únor ráda, tak si pojďme shrnout nějaká ta negativa a pozitiva. 



- Je zima. A je to taková ta zima, kdy to ještě není tak strašné, ale vy drkotáte zubama, protože v létě bylo 42 Stupnňů a 10 stupnů je teď sakra málo. 
+ Nepotíte se, nesmrdíte, nemusíte chodit do sprchy 6x denně a očuchávat se na rohu obchoďáku poté, co zkontrolujete, zda na vás nikdo nečumí.
- Podzimní oblečení je hnusný - ke všemu musíte nosit bundu nebo kabát, takže ve finále to vypadá, že pořád nosíte to samé.
+ Můžete nosit pořád to samé - stejně nikdo nepozná rozdíl mezi šedým chlupatým svetrem "A" a šedým chlupatým svetrem "B". A černé kalhoty "C" a "D" jsou pro okolí tytéž jedny černé kalhoty. Takže vlastně ušetříte. 

- Musíte nosit ponožky, což znamená šíleně zbytečné investice - já nevím, jak vy, ale tohle je věc, kterou potřebuju mít nejlépe v 90% slevě. Jinak jsem schopná ty peníze obrečet.
+ Můžete nosit ponožky s dětským vzorem a klidně i s dírou - stejně to nikdo nezjistí. Vždyť máte na sobě nějaké divné vysoké boty, které si kvůli zimě sundáte až těsně před tím, než jdete spát. 

- Pravidelně vykupujete drogerie s balzámy na rty, protože ten popraskaný rypačisko není zrovna pěkný. Jenže stačí pár hodin venku a vypadáte jak s leprou, a to nechcete.
+ Nemusíte nosit rtěnku - stejně se všechna obtiskne na kapesník, kterým si utíráte nudli z nosu každou minutu. 

- Utratíte šílené peníze za boty, které jsou hnusné, nepohodlné a vypadají jako každé jiné podzimně-zimní boty na světě, ale jsou teplé.
+ Stačí vám jedny boty - stejně se v zimě nosí jenom černá, maximálně hnědá obuv, takže vás nemusí trápit, jak co sladit.

- Váš nejlepší cestovatelský zážitek je, pokud se vám povede se vrátit z práce ještě za světla. 
+ Ušetříte hromadu peněz za cestování - ono než byste někam dojeli, tak by už stejně byla zase tma. 

- Ve všem vypadáte tlustě, protože všechno je velké, hrubé  a neforemné.
+ Můžete být tlustí a nikdo na to nepříjde! 

+ Konečně máte výmluvu pro svoji lenost a nechuť chodit mezi lidi - je zima.:))

Kabát - Amisu, Kalhoty + košile - Primark, boty - Lamour, kabelka - Butik




You Might Also Like

7 komentářů

  1. Na podzimu a zimě není nic pěkného, nesnáším zimu a trpím. Baví mě snad jen infantilní ponožky a bačkory :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já podzim miluju, to krásný barevný listí a čerstvej vzduch :) I když prší, tak samozřejmě je nejlepší ležet pod dekou a relaxovat u svíčky s knížkou ... PS: Sluší Ti to Kači

    OdpovědětVymazat
  3. "Váš nejlepší cestovatelský zážitek bude, když se vám podaří dojet z práce za světla" :D :D :D :D :D :D :D :D :D takt o mě dostalo.
    Super článek! Mluvíš mi z duše! Já už jsem se naučila mít ráda babí léto, když je vše hezky barevné, svítí Slunce a je teplo. Co ale předvádí počasí teď, to se mi teda vůbec nelíbí. Včera jsem chtěla fotit má oblíbená místa po Praze, ale když jsem viděla tu šeď, radši jsem si to rozmyslela. Měla jsem jít fotit ta neoblíbená, vypadala by ještě hůř!! :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Já podzim milovala do minulého víkendu, listopad zatím nesnáším a obávám se, že to bude i dál pokračovat :D Právě z mnoha důvodů, které zmiňuješ.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto ma pobavilo! Ja mám jeseň vcelku rada, len tento rok sa mi nejak ťažko zvyká...

    OdpovědětVymazat
  6. Som hrozne rada, že na svete existujú ľudia, ktorí tiež nemajú radi toto chladné obdobie. :D Úplne súhlasím so všetkým, čo píšeš. Už nech je tu aspoň jar!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Přesný, do puntíku. Nenávidím podzim, bytostně mega moc! Je to prostě hnus! Ponožky jsou předraženej kus nepohodlný látky, měli by je dávat v supráči zdarma k nákupu místo debilních nálepek na 169. sérii nepotřebnejch plyšáků!

    OdpovědětVymazat