Bourjois - Always Fabulous Extreme Resist 24 Hrs [Recenze]

By 8:00 , ,

Balíčky od Bourjois miluju. Jsou vždycky plné překvapení ve formě dekorativní kosmetiky.
Tentokrát mi došla úplná makeupová novinka - Always Fabulous Extreme Resist 24 Hrs a stejnojmenné korektory.



Makeupy mají krásnou skleněnou lahvičku s rosegold víčkem a pumpičkou. Mají 30ml, takže takovou klasickou velikost. Jsou k dostání v pěti odstínech, takže svoje si najdou jak bledulky, tak i slečny s tmavší pletí (100 Rose Ivory až 200 Rose Vanilla)
Always Fabulous  nabízí složení bez olejů a s pečujícími ingrediencemi, včetně kyseliny hyaluronové, vytamínu E a ochrany proti slunce SPF 20.




Jako první mě uchvátila jemná a velmi příjemná vůně makeupu - makeup voní jako taková ta luxusní kosmetika z parfumerii.
Konzistence je středně tekutá, produkt se dobře roztírá a vpracovává do pleti a díky své tekuté konzistenci nedělá fleky, žmolky a navíc ho nespotřebujete tolik, ale opravdu stačí menší množství - tři "pumpnutí" na celý obličej + oční víčka.
Už několik let jsem zvyklá používat makeup Rimmel Lasting finish 24H - zmiňuju se o něm pořád a stále a ještě nikdy jsem ho nedokázala nahradit ničím jiným. Vždycky jsem v šuplíku měla aspoň jedno balení navíc. Teď mi Lasting finish došel - a hádejte co, nekoupila jsem si další. Protože Always Fabulous je stejně dobrý, ne-li ještě lepší. Krásně kryje, obličej vypadá svěže, má matný finiš, takže stačí opravdová troška pudru na zapudrování.
Makeup bych doporučila spíše suché a smíšené pleti - nebude žmolkovat ani dělat fleky.



Výdrž je pak celodenní - ráno, cca v 6 se nalíčím a odličuju se až okolo 21hodiny večer - před spaním. Odpoledne pouze doplním trošku makeupu na nos a kolem pusy, kde se mi makeup vždycky trošku setře. Zbytek makeupu drží celý den a i večer vypadá dobře a obličej svěže.
Krytí bych řekla, že je střední - nedělá paštiku, ale zároveň skryje i nedokonalosti.

Korektor jsem vyzkoušela v odstínu 100 a 200. Má pěnový aplikátor a slibuje, že zakryje kruhy pod očima, takže i po nedostatečném spánku budete vypadat odpočatě. Korektor používám na oblast očí a může potvrdit, že kryje parádně a zároveň nedělá nepřirozený nános.




Shrnuto, podtrženo...
Řada Always Fabolous se skutečně povedla. V drogerkové kosmetice se těžko hledá konkurence. Makeupu ani korektoru nemám co vytknout. Krásně kryjí, vypadají přirozeně, nedělají masku. Makeup bych doporučovala suché i smíšené pleti.

(Barter spolupráce s Bourjois)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Chjoo, furt nad ním slintám a přeji si nový ksicht :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tento makeup jsem si koupila před týdnem, ale bohužel jsem až doma zjistila, ze ty odstíny jsou úplně jiné než u Healthy mix, takže mam hodně světlý odstín a musím míchat s jinými makeupy :) Ale jinak mi přijde super, co se tyče výdrže :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  3. Great article. I have bookmarked your blog. Greetings JennyP

    OdpovědětVymazat