Šaty inspirované letošními trendy

By 12:31

Blíží se zima a já zase začínám podléhat šatům a sukním - prostě těm kouskům oblečení, které jsem v létě moc nenosila, protože jsem byla zaneprázdněná nošením jeanů a kalhot. V tomto ohledu jsem vždycky o sezónu pozadu, takže v tom nehledejte logiku :-D
Až teď jsem se dokopala k tomu, si nějaké ty sukně objednat. A až teď koukám po šatech. Možná taky proto, že na podzim jsou kolekce trochu zajímavější, barvy nositelnější, a délky sukní rozumnější! Nejsem fanouškem mini a délky těsně pod zadek mi ve většině případů přijdou nevkusné. Jsem v tomto ohledu puritán. A taky si přiznejme, že moje nohy nejsou moji silnou stránkou a nikdy jí nebyly. Na druhou stranu třeba ruce nebo záda odhalím ráda:) 




Jaké jsou módní trendy nadcházejícího podzimu?
Jak už módní přehlídka značky Orsay napověděla, letos na podzim frčí barvy jako hořčicová, fialová, petrolejová či hnědá. V kurzu je kovbojský styl, retro, ale i tradiční romantický květinový potisk. Moderní jsou i kostky a barevné "kožichy". Dalším hitem je například barevná kůže či třásně. A krok vedle neuděláte ani plisovanou sukní.

Přiznám se, že bez ohledu na současné trendy, pro mě podzim znamená barvičky - ať už ty výrazné, tak i ty pastelové. A každou pauzu na oběd v práci, když nemám po ruce seriál, na který jsem u jídla zvyklá, sjíždím kolekce současných módních značek a koukám se, co nabízejí.
Kromě Answer, kde mám pár kousků vyhlídnutých a naházených v košíků, jsem podlehla i trendům v Espritu, kde bych si vybrala celou spoustu šatů -> KLIK Esprit šaty. 
Tím nejdokonalejším kouskem jsou podle mého tyto žluté krásky právě z Epritu, které si po příští výplatě nejspíše pořídím. Jsou jednoduché, asymetrické (přítel se mě zeptal, jestli už takové náhodou nemám - takže toto je záruka, že šaty zapadají do mého stylu), a mají dokonalou barvu, kterou jsem si hodně oblíbila.

Plisované šaty delšího střihu jsou z Bershky a taky mají něco do sebe:)


Proužky a košilové šaty nikdy neomrzí. Sama nad tímto stylem slintám už nějaký ten pátek, ale sehnat padnoucí kousek, je nadlidský výkon. Tyto modré jsou z nové kolekce Stradivarius a dost podobné najdete i v Bershce.


Kostky a zvířecí vzory jsou letos úplným hitem, takže pokud chcete jít s módou, tak prosím. Zebří kousek ze Stradivaria mě baví právě svou barevnou kombinací - sama mám úplně stejné kraťasy a nosím je moc ráda. Seriozní kostky z Reserved jsou do práce naprosto ideální! Jediné, co mě moc nebaví, jsou ty kostnaté modelky na fotkách :D Nemůžu si pomoct, ale na některou módu potřebujete být opravdová ženská. 

Taaak...a na závěr se ještě mrkneme na květinový potisk, který může být buď vkusný, romantický, babičkovský, retro anebo nadčasově elegantní. Květiny nikdy neomrzí. Sama pár květinových kousků vlastním, i když romantický styl je mi vzdálený. 
Ze všech kousků mě nejvíce baví tmavě modré tylové šaty Esprit, které asi taky hodně nutně potřebuju. Jen by nemusely být modré, ale černé (klasika).
Špatný není ani  kousek z Esprit inspirovaný Asii,  Mnohé z nás se najdou v modré romantice z tvorby ZOOT či ve volném střihu z Reserved.



A co vy? Vybrali byste?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Vybrala si nádherné kúsky, no najviac sa mi páčia pásikavé, kockované a tie posledné kvetinové :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíce líbí ty "košilové" nebo jak je popsat :-) nějaké takové si musím na příští jaro a léto pořídit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mě by lákaly ty hořčicové také z Epritu a dále kárované z Reserved, tento vzor teď miluji. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ty poslední Reserved se mi moc líbí :)
    Mám to podobně, na podzim a zimu vytahuji šaty a sukně, ale to hlavně proto, že miluji kombinování různých zajímavých punčoch/silonek. A taky mi přijde, že silonky/punčochy občas zahřejí lépe, než kalhoty

    OdpovědětVymazat