Ryor - bylinné tonikum & maska Aknestop [Recenze]

By 14:08 , ,

Ryor je jedna z prvních značek, kterou jsem kdy začala používat - pamatuju si, že jsem si od ni kupovala břečťanový gel na celulitidu a čaj na odvodnění. Nedávno jsem ale sáhla i po nějaké té kosmetice na obličej - protože je zkrátka česká, poměrně levná a hodně jsem o ní četla.

Ryor Aknestop


Z jejich nabídky jsem si vybrala Bylinné tonikum  pro normální a smíšenou pleť  a slupovací pleťovovou masku - aknestop.
Na začátek uvádím, že moje pleť je poměrně v pohodě - není ani mastná, ani suchá, na pupínky nijak zvlášť netrpím - pouze pokud jsem ve stresu a málo spím. Masku aknestop jsem proto pořídila hlavně pro přítele, který má bohužel s pupínky trošku problém a taky pro sebe na takové ty dny, kdy to pleť potřebuje.

Ryor Bylinné tonikum

Bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť používám večer - po odlíčení a ráno - protože světe div se, ráno pleť potřebuje vyčistit právě proto, že celou noc "pracovala". Mělo by dokonce obsahovat i anti-ageing skožky.
Obličej si večer projedu micelárkou Astrid Detox, následně použiju čistící ubrousky (hlavně na krk a kolem vlasů, protože to jsou ta místa, která si občas zapomeneme nedopatřením vyčistit), poté vyčistím tonikem, obličej nakrémuju (anebo taky ne :) a jdu spát. Ráno pak projedu okolí oči micelárkou (protože ne vždycky se mi povede dokonale odstranit veškeré kousky řasenky) a obličej přejedu tonikem a opláchnu vodou.
Tonikum obličej nevysušuje ani nemastí. Má jemnou vůni - takovou nijakou, neagresivní. Lehce nažloutlou barvu a dělá to, co má. Navíc stojí okolo stovky za 200ml a vydrží několik měsíců.

Další produkt, který jsem si od Ryoru koupila, je slupovací pleťová maska Aknestop. Maska je průhledná (takže občas někoho vyděsíte, že máte divně oteklý obličej:)))), středně lepivá a odstraňuje z obličeje všechny nečistoty, odumřelou kůži a tak. Sloupnutí bolí - pokud to mám srovnat třeba s černou maskou 7th heaven, která je v tomto úplně v pohodě. Někomu možná průhledná konzistence nevadí, já se přiznám, že mně více vyhovují barevné masky. U těch průhledných se mi už totiž stalo, že jsem vyšla z baráku a měla ještě kousek masky v linii vlasů :))))) Maska stojí stovku a má 100 ml. Obličej je po jejím použití jemnější (a červenější) a cítím, že i čistější.

Shrnuto, podtrženo. Oba produkty jsou super, nemám jim co vytknout. Oba plní svůj účel na jedničku a jsou přesně k tomu, k čemu jsou určeny. Navíc to jsou položky za stovku, což je fakt super cena, takže kdyby vám nesedly, nezblázníte se z toho. Znovu bych si určitě koupila tonikum - vyhovuje mi. U masky upřímně nevím - nejedná se o produkt, který bych používala denně, proto i když nemám masce co vytknout, vyzkoušela bych pro příště zase něco nového. Ráda totiž zkouším nové věci.

Ryor aknestop


Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

1 komentářů

  1. I u mě Ryor byla jedna z prvních značek a stále ji mám ráda. Hodně mi sedí krémy, ty jsou fakt super. Zrovna tyhle dva kousky ale vůbec nejsou pro mě :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat