Too faced - Gingerbread party house [Recenze]

By 16:53 , , ,

Miluju Vánoční limitky kosmetiky. Proto každoročně chodím očumovat Sephoru a Douglas a vybírám si, co bych si pořídila. Letošní nabídka mě zaujala moc, a i když bych chtěla snad všechno, s čím přišly značky Benefit, Anastasia Beverly Hills, NYX nebo Too faced, sáhla jsem pouze po jedné věci. Resp. jsem ji dostala ke svátku od Luka ❤️



Řeč je o Too faced - Gingerbread party house, což je obrovská sada dostupná v Sephoře, stojí 1590,- a obsahuje miniaturku řasenky Better than sex, matnou rtěnku Melted, bázi pod stíny, paletku  tvářenek a rozjasňovačů, Obrovskou paletku matných a třpytivých stínů a malou paletku třpytek.
Celkově bych řekla - s ohledem na ceny dekorativky v Sephoře a s ohledem na to, kolik kousků sada obsahuje,  že je to fakt skvělej kup.
Vždyť i samotná paletka Too faced stojí okolo třinácti stovek.


Velká paletka - odsahuje 20 stínů - jak matných, tak i těch třpytivých. Řekla bych, že jsou nositelné na denní nošení - jo, jsou tam divoké odstíny, ale zároveň je tam velká spousta těch neutrálních. Stíny práší opravdu minimálně (možná trošku černý), ale není to žádná hrůza. Jsou krásně pigmentované a po nanesení mají přesně takovou barvu, jako mají v paletce - což je hrozně super, protože při líčení můžete používat i podobné barvy a vidíte mezi nimi na víčku rozdíl, což u méně pigmentovaných paletek vidět nejde. Na oku drží jako přibité celý den a v podobné intenzitě je i večer odličujete. Neslévají se, neopadávají z oka.






Malá paletka obsahuje čtvery třpytky a dva podkladové stíny - On a roll a Can't catch me. Třpytky můžete nanášet buď prstem nebo štetcem - prstem se tolik netrousí, pokud je nanášíte štětcem, hodně opadávají, proto doporučuju prvně dělat oči, a pak až zbytek obličeje. Když se ale nalíčíte, třpytky drží a neopadávají. Zkoušela jsem je nanášet na bázi a žádný velký rozdíl nevidím. Drží na oku pořád stejně a celý den. Lepší by možná bylo lepidlo na třpytky, ale to zatím nemám.



Co se týče paletky tvářenek, přiznám se, že tam preferuju spíše Benefit a jejich Hoolu. Má lepší pigmentaci i odstín. Růžovou tvářenku nevyužiju vůbec (nesluší mi) a bronzer je pěkný, ale na zadek si z něj nesednu. Není tolik sytý jak bych asi potřebovala. Co se týče rozjasňovače, tak ten je parádní. Tím, že je středně pigmentovaný, nevypadám jako disko koule. Obličej pěkně rozzáří. Navíc má nádherný odstín.


Řasenka Better than sex je pro někoho zlatý grál. Za mě ale lepší než sex rozhodně není. Sice má perfektní kartáček, ale zároveň je celkem tekutá a pokud nemáte dlouhé řasy, které drží tvar, nic moc na očích neudělá. Já sice řasy dlouhé mám, ale zároveň mají tendence plihnout a díky této řasence mi zplihnou úplně a kolikrát ani před oční linku nejdou vidět. Takže fakt záleží, jaké řasy máte. Řasenka je trošku moc těžká.

Melted - matná rtěnka. Tento perníčkový odstín rtěnky vám buď sluší nebo ne. Není nic mezi. Je to hrozně zvláštní barva a obávám se, že blondýnkám úplně sednout nemusí. Já sama si nejsem jistá, jak to s ní vlastně mám. Měla jsem ji zatím jednou.


Shrnuto, podtrženo. Gingerbread party house miluju. Zase tolik mě neberou ty vedlejší produkty jako řasenka, Melted či báze pod stíny, ale paletky očních stínů jsou perfektní a dokonce i předčily i moji nejoblíbenější paletku Nude Beach od TheBalm. Tvářenka bude vyhovovat méně náročným - já preferuji Hoolu od Benefitu, ale rozjasňovač je perfektní. Koupila bych si sadu znovu? Určitě ano. 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Odpovědi
    1. že jo :D nejraději bych se teď malovala 3x denně :D

      Vymazat
  2. Jéé, tak toto by mi taky udělalo radost! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Kači, mně se nejvíc líbí paletka na tvář a řasenku better than sex já miluju. Dělá mi top řasy, zrovna minulý týden jsem ji načala. Souhlasím, že není lepší než sex, ale je úžasná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jojo, ty máš prostě dokonalé, dlouhé a lehké řasy, takže věřím, že tobě bude skvěle sedět :)

      Vymazat