Cestovní kosmetický seznam

By 12:33 ,

Festivalová sezóna a letní výlety jsou v plném proudu a určitě ještě nekončí.
Tak schválně...stihli jste letos nějaký fesťák? Nebo se ještě někam chystáte?
Já se letos vydala na dva dny na KVIFF. Já vím, není to tradiční hudební festival, ale filmový, nicméně myslím, že se i toto počítá :-)


Notino travel


Jak už to tak bývá, nejhorší na všem bylo balení - to totiž bytostně nesnáším. Není to tak dávno, co jsem neustále pendlovala Olomouc - Havířov - Ostrava - Praha a někam se přesouvala i 4x týdně.  Od té doby mi balení vadí a odkládám ho, co nejvíce můžu.
Abych si to aspoň trošku usnadnila, mám v noťasu vypsaný seznam věcí, které si obvykle s sebou balím, a který si vždycky vytisknu a všechno si podle něj odškrtávám.

V dnešním článku se s Vámi o tuto vychytávku podělím. Třeba vám trošku pomůže při balení na fesťáky nebo na prodloužený víkend.


Notino travel

Základní hygiena:
  • šampon + kondicionér
  • sprchová gel
  • micelárka
  • odličovací tampony
  • deodorant
  • lak na vlasy
  • suchý šampon
Vždycky s sebou vozím miniaturku šamponu + kondicionéru. Člověk totiž nikdy neví, co se může stát, a i když jede jen na jednu noc, může někde zmoknout, být politej pivem, nasmrádlej kouřem...etc, takže nějaká ta miniaturka šamponu se vždycky hodí. A k tomu kondicionér. Protože bez něj nedám ani ránu. Je to můj každodenní pomocník a zachránce mých suchých vlasů.
 
Pak taky nikdy nevycestuju bez micelární vody. Tu volím takovou, abych měla jistotu, že odlíčí celý obličej a to co možná nejrychleji a nejdůkladněji. Za mě jsou žhavými cestovatelskými kandidáty micelárky Astrid.

Notino travel

Notino travel

Dekorativka:
  • makeup + pudr
  • tužka na obočí
  • řasenka + linky
  • tvářenka + štětec
  • rtěnka
Pak tady máme další kapitolu - pro mě asi nejpodstatnější. Dekorativní kosmetiku. Letos mi veškeré cestování ulehčil cestovní set NOTINO, který jsem dostala k nákupu jako dárek. Tento cestovní setík obsahuje miniaturku řasenky Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils, makeupu Lancôme Teint Idole Ultra Wear, miniaturku vůní Black Opium od YSL a Cacharel Yes I am pink first...
Celý setík obsahoval Notino Travel transparentní kosmetickou taštičku, která se perfektně hodí i do letadla, protože má správné rozměry a je průhledná. Navíc se mi líbí její jednoduchý design.

Notino travel

YSL vůně Black opium je pro mě jednou z nejlepších vůní vůbec. A hrozně ráda se k ni vracím. Je květinová a vydrží celý den, proto jsem za tuhle cestovní miniaturku moc ráda. YSL Mascara Volume Effet Faux Cils je řasenka na objem, která nikdy nezklame. Navíc miniaturka se vždycky hodí a nahradila tak mojí miniaturku Better than sex od Too faced.
Ostatní:
  • parfém - miniatura 
  • balzám na rty
  • nůžky + pilník
  • průhledný lak na nehty
  • zubní kartáček + pasta
  • ústní voda
  • antibakteriální gel
  • kapesní zrcátko
  • kartáč na vlasy
  • vatové tyčinky

Co by v žádné cestovní taštičce nemělo chybět, je kvalitní balzám na rty, protože léto je období, kdy rty mají neskutečnou tendenci praskat, a tak je třeba je pořádně hydratovat. Nikdy taky nezapomenu nějaké ty nezbytnosti pro péči o nehty jako je například pilník na nehty a cestovní nůžky.

Notino travel

(Barter spolupráce s Notino.cz)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ta taštička z Notina vypadá prakticky. Já sebou na krátké cesty vozím dost často různé vzorky z časopisů, třeba zrovna ten šampon s kondicionerem (který mívám taky spíš jako pojistku, kdyby něco - jako jsme třeba totálně promokli letos v Beskydech)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Kači, když už někam cestuju volím určitě cestovní balení a nebo mám ráda takový ty miniatuy, do kterých si naplním svoje oblíbený produkty. Jinak jsem se rozhodla pro líčící očistu na dovče, takže si nebudu brát žádnou dekorativku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Až na pár věcí, jako třeba ústní vodu, pilník, suchý šampon a lak si beru sebou podobnou sbírku věcí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ja toho nosím asi ešte o kúsok menej, ale každá máme svoje. Mňa nebaví ťahať so sebou všetko čiže sa balím extra minimalisticky. Tiež využívam cestovné balenia alebo prázdne mini obaly, do ktorých kozmetiku dám. No a zoznamy bez tých sa ja nebalím nikdy, presne ako píšeš si to potom odrškrtávam a viem, čo mám a čo nie. Ja ešte neviem prežiť bez štuplov do uší a masky na spanie. Nikdy totiž neviem, aké podmienky na spanie budú.

    OdpovědětVymazat