Tip na dárek - Kónická kulma Remington

By 22:31 , ,

Dneska tu pro vás mám tip na skvělý vánoční dárek. Je jim široká konická kulma Remington Pearl Pro Curl CI9532, která vám na vlasech udělá jemné vlny, které vypadají jak z obálky časopisu. Z této série už mám klasickou tenkou kulmu, kterou jsem používala několik let a nemohla jsem si ji vynachválit, ale protože mám raději velké vlny, sáhla jsem i po této "tlusté" kamarádce.

Remington Pearl Pro Curl CI9532


Kulma stojí okolo osmi stovek (ale bývá často ve slevě) a kupovala jsem ji na Notino, kde ale seženete i její tenkou verzi pro menší vlnky - Remington Pearl CI95.  Obě kulmy jsou klasicky do zásuvky s tím, že se nahřívají opravdu rychle (do půl minuty až minuty). Mají nastavitelnou teplotu (130 - 220 stupňů), kterou si můžete regulovat podle sebe. Při delší nečinnosti (cca hodina) se automaticky vypnou, takže nemusíte mít strach, jestli jste před odchodem z domu kulmu vypli. Vypíná se případně sama. Tlačítka jsou sice umístěné shora, ale nijak nebrání manipulaci s kulmou a omylem si ji tak nevypínáte.

Kulma je kónická a nemá takovou tu klapku, kterou byste vlasy přitlačili ke kulmě, takže ze začátku vám to možná nepůjde, ale časem zjistíte, že bez té klapky je to mnohem rychlejší a hlavně k vlasům šetrnější. Povrch kulmy je keramický s příměsí perel (odtud název) a měl by zajistit, že vlasy budou jemnější a účes déle vydrží (potvrzuji).

Remington Pearl Pro Curl CI9532


Kulma je celkem lehká, má nadčasový design, dobře se s ní pracuje a hlavně je bezpečná - i já, obrovskej nešika jsem se s ní spálila minimálně. Špička je navíc studená, takže se s ní nespálíte. Kónický tvar navíc dělá vlny pravidelné, navíc dlouho vydrží (klidně i 2 dny) a netřepí se, nelítají, neelektrizují.  

Přijde mi, že tato kulma, na rozdíl od těch přechůdkyň s klapkou je fakt hrozně jednoduchá na manipulaci, vlnky jsem schopná udělat během pěti minut. Žádné dlouhé držení kulmy na jednotlivých pramenech. Jenom natočím, pár vteřinek podržím a pustím. Navíc mi fakt přijde, že tolik neničí vlasy, takže ji klidně můžu používat několikrát týdně. Samozřejmě za předpokladu kvalitní vlasové péče a termospreje na vlasy.

V balení je navíc ochranná rukavice a žáruvzdorné pouzdro, u kterého nemusíte čekat, až se kulma zcela ochladí.




 

Shrnuto, podtrženo. O tom, že Remington je nejlepší značka elektro produktů na vlasy, není pochyb. Jsem ji věrná už tak 14let, během kterých jsem sice vyzkoušela konkurenci, ale vždycky stejně skončila u Remingtonu, protože se s ním nejlépe pracuje. Výjimkou není ani tahle tlustá kulma, která během pěti minut vytvoří velké vlny  - tady samozřejmě záleží, jak moc (ne)podajné vlasy máte a jak snadno s nimi jde pracovat. Celkově musím říct, že jsem moc spokojená, protože mě tato kulma vždycky zachránila před bad hair day. 

 



Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mně vlny vůbec nedrží, ani od kadeřnice, hned mi spadnou do přirozené podoby vlasů, takže kulmu už jsem dávno poslala z domu, u mě to je zbytečná ztráta času :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Nějakou kulmu bych na ty své neposlušné vlasy uvítala. Tahle vypadá dobře, tak uvidím, pro jakou se rozhodnu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat