Why is everything so heavy?

By 12:18 , , , , ,

Ahoj Ahoj!

Vlastně vůbec nevím, jak začít dnešní článek....napsala jsem ho několikrát a několikrát ho zase smazala. Možná bych jen mohla říct, jak je mi hrozně líto, že jsem v červnu nevyrazila na pražský fesťák Aerodrome. Však co, půjdu příště. Linkini ani Simple Plan se nerozpadnou, jsou stabilní...dvě kapely mého mládí, života. Dva moji největší idolové - Pierre Bouvier a Chester Bennington...

Co si budeme říkat - moje generace byla na LP odkojená. Velká spousta z nás pravidelně sjížděla Meteoru a Hybrid theory...Nebyla jsem výjimkou. Láska k této kapele mi vydržela dodnes - i když nepopírám, že spíše než novou tvorbu, pořád dokola sjíždím jejich starší hudbu....tolikrát mě to vytáhlo z depky, chmur a blbé nálady. Hudba pro mě je a vždycky bude něco jako terapie. To, co hraje v současné době v rádiích je sice fajn poslouchat při řízení - člověk aspoň neusne za volantem,  na párty, ale daleko hlubší a větší význam má pro mě rock, punk rock, pop punk...

Na čtvrtek si pamatuju přesně. Přišla jsem z práce a pustila se do dělaní lazaní. "Zlato, říká ti něco jméno Chester Bennington?" "Tak ne asi..." (ten, po kterém jsem chtěla pojmenovat svého osmáka degu - kdyby to byl kluk. Chester.).. "Spáchal sebevraždu!"...nevěřila jsem tomu. Nějaký pitomý vtip!...nevěřím tomu dodnes a hrozně mě to mrzí, štve, dojímá. 
Muž s nezaměnitelným hlasem, image a projevem, hudba mého mládí, stáří a možná i důchodu. Pro mě největší rocková ikona je pryč...
A ne, neprožívám to nějak přehnaně moc..ale troufám si tvrdit, že moje generace vnímala hudbu a hudební idoly trošku jinak, než je tomu v dnešní době. V dobách, kdy internet byl vytáčecí, jsme si jejich písničky nahrávali z rádia na kazety a kupovali CDčka, fotky vystřihovali z časopisů a na zdi lepili plakáty z Bravíčka... Slova písniček i videoklipy byly pro osobní, hudebníci našimi modlami...



Dnešní outfit je černo-bílý. Nic překvapivého. Miluju trend oversized triček a krajkového topu/podprsenky/cropu. Sama mám doma hned několik variant tohoto trendu :D Krajka je pro mě základ - černá, bílá, občas i jiné barvy, ale s tím opatrně :D  Tentokrát mám na sobě krajkový crop z H&M, tričko z New Yorkeru (obojí letošní kolekce a stále v obchodech), choker z Ebay, kabelku z Ali a jedny z nejpohodlnějších bot - kupodivu ze Sinsay.












btw: a nezapomeňte, že do pondělí soutěžíme o TAJEMNÝ BALÍČEK S NOTINO.CZ!!!

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Já jsem nikdy nebyla fanynkou LP, ale to, že jejich zpěvák spáchal sebevraždu, je mi líto a vlastně jsem z toho pořád v šoku, je zvláštní, že i když člověk v očích ostatních může člověk vypadat spokojeně, šťastně a úspěšně, tak vůbec nikdy nevíme, co se zrovna v něm odehrává..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Linkiny jsem také poslouchala, pamatuji si éru bravíček a textů z časopisu... kazety už moc teda ne, ty spíš ve školce. Nicméně docela mě to taky zasáhlo, nebo spíš překvapilo. Víc jsem poslouchala Greend day a Simple plan, ale tato skupina u mě byla důležitá.:) Patřila k tomu všemu a tvořila jakýsi celek... :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. verím v to, že na to musel mať nejaké vážne dôvody... určite nemal ľahký život, dúfajme, že teraz je mu už lepšie :) a pekný outfit!

    OdpovědětVymazat
  4. Linkin Park tvorili veľkú časť môjho detstva a veľmi som dúfala, že si raz zaspievam na ich koncerte, takže rovnako ako Ty ľutujem každú príležitosť, ktorá tu v minulosti bola a ja som ju nevyužila. Nemám v hlave slová, ktoré by vyjadrili, ako veľmi mi je to ľúto.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc dobře se ti to povedlo nakombinovat, tento outfit se mi fakt líbí :))
    A Chester? :(( přesně, jak píšeš.. hudba mého mládí, mám jít na ten koncert? ale nee, půjdu příště.. a najednou je pryč :/ už 3 dny sjíždím furt jejich albíčka a říkam si "tak dokonalý hlas.. a už není" :(

    OdpovědětVymazat
  6. Já Linkiny sice znala, občas si od nich něco pustila, ale nějaká extrémně velká fanynka jsem nebyla, přesto mne to píchlo u srdce, když jsem se to dověděla...
    Jinak se mi moc líbí kombinace toho tílka a trička :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Linkin Park bol a bude mojou srdcovkou snáď už navždy. Bolo to moje prvé zoznámenie s tvrdšou hudbou a úplne som im podľahla. Našťastie, mala som tú možnosť byť raz na koncerte (2007) a bolo to úžasné ♥ doteraz tomu nerozumiem a neverím, taká škoda :(

    OdpovědětVymazat