Kraťasy s vysokým pasem

By 11:48 , , , ,

Vítám vás u svého čtvrtečního článku:)



V Praze jsem si našla novou hosteskovou agentku a teď se snažím jezdit na různé akce, abych se otrkala, seznámila s novými lidmi a taky něco vydělala :) Hosteskování mě baví, ale nějak dlouhodobě bych to asi dělat nechtěla. I když některé akce jsou povedené - třeba když pracujete na degustaci vína a klienti do vás lijou jedu skleničku za druhou, aby zjistili váš názor laika :D Po jedné skleničce v těchto šíleně teplých dnech se pak stává každá práce neskutečnou zábavou, nohy přestávají bolet z podpatků a všechno je tak nějak krásnější a zábavnější. :D
A pak jsou taky akce, které mě moc neberou..a doslova odpočítávám minuty. Ale tak je to asi v každé práci :) Důvod, proč dělám hostesku a stále ještě nejsem "kancelářská krysa", je ten, že jsem hledala nějakou časově flexibilní práci - žádné pevně stanovené osmihodinovky, ale tak nějak si všechno organizovat jak chci - mít tak dost času na učení, na to se stýkat s rodinou a kámoši... Dokud nebudu mít úplně dostudováno, tak u této práce chci zůstat :) 

kraťasy - Orsay, tílko - New Yorker, šperk - Takko, svetřík - F&F





 
Po dlouhé době mám na sobě kraťasy - dřív jsem je nosila téměř pořád, ale s přibývajícím věkem, je zase pomalu vyřazuju ze šatníku.
Prostě se na ně necítím. Asi to bude znít trapně, ale od určitého věku už to udržování postavy není tak jednoduché jako dřív :D Ačkoliv jím zdravěji než dřív - hlavně po mém sestěhování s přítelem se více hlídám a netrpím takovým tím neustálým přežíráním a žraním nezdravostí - navíc ani nemůžu - zatímco já si jednou kousnu, on mezitím sní svoji porci a pomalu už kouká po té moji:D, to sezení na zadku a učení člověku moc na kráse nepřidá). Holt mé nohy nejsou co bývaly:)
Kraťasy s vysokým pasem mám ale ráda - hlavně tyto z Orsay, která jsem ukořistila loni ve výprodejích. Kraťasy jsem dostajlovala černým volným tílkem, přidala hořčicový svetr, hnědou kabelku a zlaté boty, které mě už konečně přestaly škrábat, tlačit a odírat (3x hurá!!), a tak je nosím skoro pořád!










You Might Also Like

4 komentářů

  1. Outfit je moc hezký, pohotový a letní a tak to ma být :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se v kraťasech přestávám cítit dobře a preferuju sukně a šaty.. to bude asi tím věkem :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím tě Kačí, máš krásný nohy a z posledních fotek na insta (teda spíš oproti tomu jak si tě pamatu, neviděly jsme se fakt hrozně dlouho) mi připadá, že máš ty nohy tenčí a tenčí! Šortky ti slušej a klidně je nos dál :)

    OdpovědětVymazat