Outfit 11.2 Odstíny růžové

By 12:00 , , , ,

Ahooj!

O tom, že černá je moje nejoblíbenější barva, asi nikomu vykládat nemusím. Miluju ji. 80% šatníku je v této barvě, a ani léto či jaro mě nedonutí ji vyměnit za něco barevnějšího. Prostě ke mně patří.
Ale abych nebyla pořád jak černá můra, vsadila jsem na jinou barvu aspoň v případě doplňků - na růžovou. 

Ačkoliv je Praha plná turistů a každý si tam nosí, co chce, stejně se mi hrozně často stává, že na mě lidi zírají (v Ikee, v Tescu...prostě na těch místech, kde moc turistů není a všem proto musí být jasné, že jsem z ČR a tím pádem "domácí obludka"). Upřeně si prohlíží moje kalhoty (no a co, že je na nich více děr než látky), výrazné rtěnky (fialová je taky barva!) nebo dlouhé cardigany. A nedej bože, když mám na sobě k tomu všemu ještě koženej choker a tričko s krajkou! Mamamia! To si pak připadám jak opička v zoo :D Možná bych za ty pohledy mohla vybírat vstupné a třeba bych si vydělala na nové kalhoty :D tentokrát bez děr! (hahaha!). No, uznejte sami. Připadá vám tento obleček extravagantní? Mně ani moc ne. Vlastně úplná každodenní normálka...

BTW: rtěnka je NYX - liquid suede, pink lust...moje osmá NYX rtěnka - ne, nebudeme počítat, kolik jsem za tyto kosmetické blbosti už utratila :D Určitě ale nejsme u posledního koupeného kousku - takže sháním sponzora :D







Slip on - SInsay, kalhoty DIY, tričko + bunda - New Yorker, náušnice - H&M









kabelka - Orsay, prsteny - New yorker


You Might Also Like

13 komentářů

  1. Extravagantní? Ani trochu :D úplně normální, na mě trochu až moc normálni :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejoblíbenější místo Kejtičky v Praze je zaručeně Václavák :DD
    Jinak outfit je krásnej, nechápu, co na něm připadá lidem tak zvláštního, prostě normální krásný outfit :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je to tak😂 mam to tam ráda a hlavně tam od nas z baráku trefim😂

      Vymazat
  3. Náhodou! Vypadáš super jako vždycky a možná na mě působíš i trochu sebevědoměji! Třeba proto se lidi dívají, říká se že sebevědomé ženy jsou nekrásnější, tak na tom asi fakt něco je :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Seš krásná a pokud bych na Tebe já koukala, tak bych si říkala, co je to za kočku :) Sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocko, od tebe to vždy potěší😋

      Vymazat
  5. V pohodě outfit, nechápu proč na tebe koukají... Asi se jim líbíš :) Černá je také moje nejoblíbenější barva, černého oblečení se nikdy nevzdám a jsem úplně nejšťastnější, když můžu být žena v černé :D

    O tom, jak jsem vykročila ze své komfortní zóny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak😂 ženy v černém jsou nejlepší.

      Vymazat
  6. Podle mě jsi oblečená úplně normálně :-) I já často zaznamenávám že na mě lidi čumí. Naštěstí u nás v Jihlavě se to toleruje, to je ještě takový větší vidlákov a lidi nejsou zvyklí na neobvyklé věci :-D Krásná kabelka a kalhoty takhle rozthané se mi taky líbí,nevidím na tom nic divného.

    OdpovědětVymazat
  7. Moje oblíbená barva je také černá! Outfit je super! Kabelka skvěle osvěžila:)

    OdpovědětVymazat
  8. Super Outfit a moc ti to sluší :) Ta rtenka je boží <3

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně normální outfit. Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat