Zamáčkni slzu, jedna etapa života končí...

By 13:08



...
Nevím, kolik mi bylo, když jsem začala poslouchat rádio Kiss Morava. Možná 12? Každopádně celý život to byla moje srdcovka – dneska se to už tak nebere, ale „za dob mého mládí“ bylo rádio něco, k čemu ostatní vzhlíželi. A mně to zůstalo. Nechávali jsme si hrát písničky na přání pro „tercii B a pro kluky v poslední lavici u dveří - hlavně teda pro Vaška“, nahrávali si písničky z rádia na kazetu, a pak je po nocích poslouchali ve walkmanu, vyhrávali lístky na koncerty No Name a CDčka hvězd z první řady Superstar.


Když jsem se seznámila s klukem, který v tomto rádiu pracoval, bylo to pro mě něco neskutečného. Byl mým idolem. Začala jsem chodit s rádiovou hvězdou a sama sobě hrozně záviděla. Byl pro mě neskutečným vzorem a hvězdou…a vlastně jim stále je, i když teď už v tomto rádiu nepracuje..
Vždycky jsem byla zatížená na takové ty celebritní typy mužů (moderátor, DJ, zpěvák, kluk s kapelou..) a on to splňoval na jedničku. Ještě dodnes si pamatuju, jak jsem z něj byla ze začátku úplně vyplesklá a celé dny poslouchala rádio, abych ho slyšela.. (ano, dělám to i dnes - i když už pracuje jinde..ale pšt...chci být pořád ta holka, co má všechno na párku :D)

První rande - pracovní
Když jsem mu slíbila, že mu pomůžu s rádiovou Valentýnskou akcí, ani by mě nenapadlo, že tento den – 14.2.2016 odstartuje moji více jak roční „kariéru“ rádiové hostesky. Seznámila jsem se se spoustou zajímavých lidí, celebrit, našla si kámošky a nakonec jsme si i na pár měsíců vyzkoušela práci moderátorky, která mi ukázala, že toto je směr, kterým bych se hrozně moc chtěla ubírat. Že mě to baví, naplňuje, miluju to. Studuju práva, ale vždycky jsem chtěla pracovat v médiích. A najednou jsem mohla...





Za celou tu dobu jsem se hodně naučila, hodně jsem dospěla a hlavně jsem si splnila svůj sen – ten, který jsem vždycky měla, ale bála jsem se o něm mluvit. Aby mě ostatní neodsoudili. Ale po boku člověka, který to sám dělá, jsem najednou měla motivaci. Sílu. A v něm i neskutečnou oporu. Rozuměl mi. Vždycky. A nejenom on, ale i moje nejdražší kisspatrolka a kámoška Denča, která se mnou jela na stejné vlně a vždycky jsme si dokázaly hodiny psát o tom, jak jsme z moderování (ona ze zprávařiny) totálně vyplesklé..



A teď je po všem. Kiss Morava končí (stejně jako všechny regionální Kiss rádia), a i když to v mém případě byla poměrně krátká etapa – jenom 1/25 mého života, bude mi to chybět. Bude mi chybět to, jak jsem vstávala v 4:30 a nosila svačinky svému panu zprávaři, jak jsem chodila do nahrávacího studia zkoušet vstupy a učila se mluvit, jak jsem uváděla víkendové tipy kam vyrazit, jak jsem chodila na pokec do studia k moderátorům, nosila jím zásilky z Mekáčku, jak jsem si s Denčou pudrovaly frňáky na záchodech a hodiny kecaly o makeupem, jak jsme s ostatními kisspatrolkami dělaly kraviny, drbaly o ostatních, umíraly na záchvaty smíchu a koukaly na divné lidi, co jsme na ulicích potkávaly... Bylo to hrozně pěkné období, za které jsem toho strašně moc zažila...a Kiss se pro mě stal rodinou....


Proto jít na pondělní rozlučkový večírek bylo těžké. Těžké bylo i loučení..loučit se s lidmi, kteří byli taková moje pracovní rodina..za ten rok jsme si tam totiž našla i takové, na které jsem se těšila, se kterýma jsem dokázala prokecat hodiny, kteří byli moji motivací ... 



You Might Also Like

1 komentářů

  1. tak to vyzerá že si si to tam naozaj užila a oblubila, ti verím že bude smutno ešte dlho .. :)

    OdpovědětVymazat