Outfit 10.8 Dejme šanci starým kouskům

By 12:00 , , ,

Já a oblečení - kapitola sama o sobě. V pokoji mám jednu rohovou a jednu klasickou skřín a k tomu věšák plný svetrů, cardiganů a bundiček... Mám hromadu oblečení a taky spoustu toho, co už moc nenosím. Kousky, které si už nikdy neobleču, protože mi nesedí, jsem buď odnesla do bílých kontejnerů nebo je prodávám na Vinted...
Ale pak je taky několik kousků - ať už kalhot, kabelek, bot či triček, které jsou v moji skříni, nemám to srdce je poslat dál, ale pořád čekám, kdy si je na sebe vezmu. Neustále si říkám "JEDNOU, PŘÍŠTĚ".

A tak jsem se rozhodla, že duben pojmu jako měsíc, kdy se pokusím dát šanci i méně nošeným kouskům šatníku - buď se uchytí anebo je prostě ze šatníku vytřídím...čím více věcí mám ve skřini, tím pořád nosím to stejné, protože je skřin přecpaná a nepřehledná...a já na jednotlivé kousky zapomínám...a to už nechci...

Tento outfit obsahuje hned tři méně nošené věci - dlouhou košili, kterou jsem koupila před rokem v Praze ve výprodejích, byla z ní nadšená, ale nikdy jsem ji neměla na sobě - až teď! Černé kalhoty, které byly odsouzeny k tomu, aby ležely na dně skříně, protože mám mnoho černých kalhot a všechny jsou pohodlnější a mají vysoký pas (tyto nemají). Jenže pak mě napadlo udělat to, co udělám vždycky s každými kalhoty, které už nenosím - udělat do nich díry. A světe div se, zatím se chytly!
No a poslední kouskem je kabelka - je z dob, kdy jsem poctivě chodila na přednášky do školy, nosila v ní noťas a jela si na svoji rockové vlně. Poslední dobou jsem ji nosila jen do fitka nebo na nějaké sportovní události, protože je obrovská, ale teď ji dávám druhou šanci....tak schválně :)

A co vy, taky se občas snažíte vytáhnout ze šatníku dlouho nenošené věci a dát jim novou šanci?



Kalhoty + křivák +košile + tílko - New Yorker, boty - Esmara, náhrdelník - H&M









You Might Also Like

12 komentářů

  1. Teď si mě docela inspirovala, abych taky nějaké staré oblečení vytáhla, protože Ti to fakt sluší :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, děkuji:) Jsem ráda, že jsem někoho namotivovala:)

      Vymazat
  2. Košile k outfitu vypadá parádně a máš úžasnou rtěnku :-* Po posledním mega vyřazování věcí z šatníku jsem si nechala fakt jen to, co nosím a tak jsem ráda, že to oblečení, co mám využiju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kočko ;)
      No, já si pořád nechávala věci na doma a co by se ještě mohlo hodit. Nebo jsem si třeba koupila další čern kalhoty a ty staré jsem už proto nenosila...

      Vymazat
  3. A na vinted jdu ze zajímavosti mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very cool! Lazy and chic, it's perfect ;) <3<3<3.... thanks for this post! Have a nice evening and best wishes from hotel lana meran ( http://pfeiss.com ) ;) Maria!

    OdpovědětVymazat
  5. Super nápad s výzvou! :) To bych každopádně měla vyzkoušet! Za mě košili a kalhoty nechat, kabelka ok,ale asi bych jí nenosila a poslala dál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor :) a jsem ráda, že se výzva u tebe chytla:)

      Vymazat
  6. Občas zvyknem dať starým veciam aj ja šancu :D alebo si ich nejako vylepším podľa najnovšej módy. Inak, tá kabelka je super! :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Tento outfit sa ti naozaj veľmi vydaril! :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle styl mi k tobě naprosto sedí, rockové časy jsem také měla a také nosím do školy obří kabelky, abych do nich narvala úplně všechno na celý den sezení:D.
    Košile je boží, ale já bych ji asi nosit neuměla, možná jako šaty.:)
    A také mám ve skříni plno kousků, které nedám nikam a stále doufám, že jednou :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat